Moedermelk verlaagt het cholesterol
Onderzoekers van St George’s, University of London hebben ontdekt dat mensen die als kind borstvoeding hebben gekregen, minder kans hebben op hart- en vaatziekten. Zo werd onlangs in de American Journal of Clinical Nutrition gepubliceerd. Het onderzoek werd uitgevoerd onder 17.000 personen van wie bijna 13.000 als baby borstvoeding hadden gehad.
Bron: Medicalfacts.nl(JB)




