Lancering Fight cancer

Array

Fight cancer is vanaf vandaag het nieuwe fondsenwervende
label waarmee je laat zien dat je vecht voor de kankerbestrijding. Met een duidelijke
doelstelling: laat je inspireren door Fight cancer, vier het leven, vecht tegen kanker,
steun kankerbestrijding en red levens. Oftewel: Love Life, Fight Cancer.

Fight cancer werft fondsen voor kankeronderzoek en creëert het bewustzijn over
kanker. Daarnaast biedt Fight cancer een platform voor wie zelf in actie wil komen in de
strijd tegen kanker. De website www.fightcancer.nl is de virtuele ontmoetingsplek. Hier
wordt je op de hoogte gehouden van alle nieuwe acties, artikelen en evenementen, lees je
meer over de eigentijdse Fight producten waarvan de opbrengsten o.a. naar
wetenschappelijk kankeronderzoek gaat.

De introductie van Fight cancer is de komende weken op verrassende momenten en gebeurt op
humoristische wijze. De kick-off van de campagne ‘lekker boeiend’ richt zich op de vraag:
wat is er werkelijk zo belangrijk in het leven? De campagne speelt met een knipoog in op
het consumentengedrag van de maand december. Het is positief, uitdagend, eigenzinnig en
inspirerend en sluit volledig aan bij de gedachte Love Life, Fight Cancer.

Vechten voor de kankerbestrijding is hard nodig. Want op dit moment krijgt ruim 1 op de 3
mensen in Nederland kanker. Dat is veel. Verschrikkelijk veel. Het doel van Fight Cancer
is dat er snel meer wetenschappelijk kankeronderzoek komt om de kans op het krijgen van
kanker te verkleinen en de kans op genezing te vergroten.

Verschillende (media)partners hebben zich inmiddels aangesloten bij Fight cancer.
Waaronder Microsoft, Caz! Radio en Delta Lloyd.  Aram van de Rest (o.a. Onderweg naar
Morgen) is de trotse ambassadeur van Fight Cancer. Samen met de Fight Club vraagt hij
aandacht voor Fight Cancer. Hij zet zich tijdens op acties en evenementen in om Fight
cancer bekendheid te geven.

Fight cancer is een label van KWF Kankerbestrijding. De opbrengsten van Fight cancer komen
via KWF Kankerbestrijding terecht bij wetenschappelijk onderzoek in de strijd tegen
kanker.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen