Kliniek trots op hercertificering
ArrayCDC Kliniek, de grootste zelfstandige kliniek voor tandheelkunde in Nederland, heeft onlangs de hercertificeringstoets voor maar liefst drie kwaliteitskeurmerken met glans doorstaan. Voor de tweede maal sinds de oprichting in 1999 ontving de kliniek de volgende kwaliteitskeurmerken: ISO 9001, HKZ keurmerk (keurmerk van Kwaliteitsbeoordeling in de zorgsector) en het keurmerk voor Zelfstandige Klinieken Nederland, ZKN. CDC Kliniek stelt hoge eisen aan haar kwaliteitsbeleid en ziet in de hercertificering een bevestiging én erkenning van de aandacht die ze geeft aan haar patienten gedurende het hele proces van de behandeling, van het moment van kennismaking tot en met de uitgebreide zorg na de behandeling.
Dat CDC Kliniek kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, wordt nog eens extra bevestigd door het feit dat de kliniek sinds 2004 een eigen quality manager in dienst heeft, die ervoor zorgt dat kwaliteitszorg is verankerd in de organisatie. Trudie van der Meijden heeft de hele hercertificering begeleid. “Gedurende drie dagen zijn vijf auditoren aanwezig geweest om alle processen en kwaliteitsprocedures te toetsen. Een intensief proces, waarbij alle 140 medewerkers van CDC Kliniek van de verschillende afdelingen nauw betrokken waren. De staf en alle medewerkers zijn er ongelofelijk trots op dat we de drie keurmerken opnieuw hebben gekregen!â€.
Duizenden patienten hebben de afgelopen jaren CDC Kliniek in Best weten te vinden. Het opnieuw behalen van de drie keurmerken geeft ook aan toekomstige patienten de zekerheid dat de zorg voor hun gebit bij CDC Kliniek in goede handen is. Overtuigd van de hoge kwaliteit, geeft CDC Kliniek derhalve 10 jaar garantie op vrijwel alles wat aan het gebit van de clienten is veranderd of is toegevoegd.