RIAGG Amersfoort besteedt helpdesk uit

Array

helpdeskRIAGG Amersfoort & Omstreken heeft voor de IT helpdesk de hulp ingeschakeld van ArchiLogiQ uit Nijkerk. Voor een periode van 6 weken worden telefoontjes naar de helpdesk aangenomen door het speciaal hiervoor ingerichte RIAGG Support Center. RIAGG Amersfoort & Omstreken heeft ongeveer 130 geautomatiseerde werkplekken, verdeeld over 2 locaties. Deze werkplekken worden beheerd en ondersteund door de eigen ICT afdeling. Vanwege grote werkdruk en het ‘storende element’ van de telefoon heeft RIAGG Amersfoort behoefte aan een vakkundige partij die de IT afdeling kan ontlasten op het gebied van de helpdesk.

Het ArchiLogiQ Support Center is mede ingericht om organisaties met een eigen IT afdeling te ontlasten door het geheel of gedeeltelijk overnemen van de IT helpdesk. Telefoontjes naar de (interne) helpdesk komen binnen op een apart telefoonnummer en worden altijd aangenomen door een van de ervaren Support Center Engineers.

Doordat de IT-medewerkers veel minder last hebben van tijdverslindende onderbrekingen, is het mogelijk om werkprocessen goed te structureren. Hierdoor kan effectiever gebruik gemaakt worden van de beschikbare tijd. Het ArchiLogiQ Support Center is tijdens kantooruren altijd bereikbaar. ArchiLogiQ zorgt bovendien voor bezetting tijdens vakantieperiodes of verlof in verband met ziekte.

De positieve bevindingen tot nu toe zijn voor RIAGG Amersfoort & Omstreken aanleiding om de huidige proef te verlengen, ditmaal voor alle werkdagen (maandag t/m vrijdag). Aansluitend aan de eerste proefperiode wordt de helpdeskfunctie voor een periode van vier weken volledig uitbesteed aan het ArchiLogiQ Support Center.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen