Arthur van der Gaag nieuwe marketingmanager Welzorg

Array

welzorgrevalidatietechniekbv1.gifMet ingang van 1 januari 2010 start Arthur van der Gaag in de functie van Marketing Manager bij Welzorg. De belangrijkste taak van Van der Gaag is het verder optimaliseren van de marketingprocessen en het uitbrengen van innovatieve diensten en producten welke aansluiten op de behoeften van de klanten van Welzorg.

Gerard Brand, CEO Welzorg groep, over deze benoeming: “Ik heb Arthur leren kennen als een bevlogen professional die zijn kennis en inzet erg goed deelt met zijn omgeving. Ik ben ervan overtuigd, dat hij een grote bijdrage zal leveren aan verdere professionalisering en groei van Welzorg.”Van der Gaag heeft ruim 8 jaar voor ISS gewerkt in verschillende marketing & communicatie functies en was de laatste drie jaar werkzaam als Operational Director Business & Industry bij ISS Integrated Facility Services. Van der Gaag kijkt uit naar zijn nieuwe functie bij Welzorg: “Ik heb Welzorg en het management inmiddels leren kennen als een professionele en actieve organisatie. Mijn doelstelling is het marktleiderschap van Welzorg te verstevigen en verder uit te bouwen.”

Over Welzorg Groep
De Welzorg groep is marktleider op het gebied van de verstrekking (distributie, service, onderhoud en verhuur) van mobiliteitshulpmiddelen voor ouderen en gehandicapten in Nederland. Welzorg baseert haar beleid op de behoeften van haar klanten en investeert voortdurend in de optimalisatie van alle werkprocessen en lancering van nieuwe producten en/of diensten. Veel van de producten en diensten van Welzorg worden vergoed door de gemeenten in het kader van de WMO, de AWBZ of via zorgverzekeraars. Welzorg verwacht de komende 5 jaar een toenemende keuzevrijheid voor haar klanten bij het verkrijgen van een hulpmiddel, alsmede meer vraag naar innovatieve producten en diensten. Welzorg is ook actief in Denemarken en Zweden.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen