14 Januari 2010 Congres over Klantbeloften in de zorg

Array

NVZ+congresaniDe NVZ organiseert op donderdag 14 januari 2010, in samenwerking met o.a. de NFU, een congres over Klantbeloften in de zorg. Klik hier voor de aankondigingsbrochure.

Op donderdag 14 januari organiseert NVZ Plus! in samenwerking met de Nederlandse Patienten Consumenten Federatie (NPCF), het Minsterie van Binnenlandse Zaken en Koningsrelaties (BZK) en de NFU het Congres Klantbeloften in de zorg.

Tijdens het congres zullen de volgende thema’s aan de orde komen:

  • De verandering: van patient naar klant
  • Het beleid: klantgerichtheid en klantbeloften
  • De voordelen van klantbeloften: wat levert het op?
  • De kracht van patientenparticipatie: focusgroepen en spiegelgesprekken
  • Initiatie door het bestuur of bestuurders betrekken?
  • De interne effecten van klantbeloften: een concreet verbeterproces
  • Klantbeloften en marketingcommunicatie: wat doet het voor je positionering?

Voor wie?

Het congres is bedoeld voor leden van de raad van bestuur en medische staf, managers, hoofden, kwaliteitsadviseur, marketing en communicatieadviseurs en leden van de clientenraad.

klantbeloften centraal beeld 2 lig

Betrokken ziekenhuizen

Bij dit congres zijn meerdere ziekenhuizen betrokken. Dit zijn: AMC in Amsterdam, Atrium Medisch Centrum en het Erasmus Medisch Centrum.

Het programma

Het programma is als volgt:

12.00 – 12.45:  Ontvangst met lunch

12.00 – 14.45:  Plenair programma door onder meer
de NVZ, NPCF, BKZ en het Atrium

14.45 – 15.10: Pauze

15.10 – 16.00:  Themasessieronde 1

16.00 – 16.25:  Pauze

16.25 – 17.15:  Themasessieronde 2

17.15 – 18.00:  Borrel

U kunt zich hier inschrijven voor het Congres Klantbeloften in de zorg.

Donderdag 14 januari

Tijd: Van 12:00 uur – 17:15 uur

Locatie: Nyenrode Business Universiteit in Breukelen

Prijs: € 325,- per persoon

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen