Digitale kansen voor de zorg

Array

Op 1 april as. organiseert het NIMA expertiseplatform Marketing in de Zorg een bijeenkomst over de digitale kansen voor de zorg.

Digitale kansen voor de zorg

Twitter, LinkedIn, Hyves, weblogs. We worden overspoeld met nieuwe communicatiekanalen op het internet. Wat moet of kun je daar mee als marketingprofessional? Onze werkgevers verlangen een gedegen visie, onze klanten willen de dialoog aangaan. Is onze organisatie daar wel op ingericht? En zo ja, hoe doen we dat dan?

Laat je bijpraten op het gebied van digitale marketing en social media. Ontdek hoe bedrijven en zorginstellingen deze middelen succesvol inzetten. Hoe er geld aan verdiend kan worden. En hoe het kan bijdragen aan de merkwaarde. Kortom: krijg inzicht in de impact die het kan hebben op jou, je organisatie of je merk!

Interessant voor
Klantgerichte professionals werkzaam in de zorg en overige dienstverlening die graag bijgespijkerd willen worden over het thema social media.

Waarom mag je dit niet missen?

  • Je hoort in één middag alles over relevante digitale ontwikkelingen.
  • Je kunt leren van verschillende best practices, waaronder die van de winnaar van de Marketing in de Gezondheidszorgprijs 09.
  • Je krijgt direct toepasbare ‘Tips & Tricks’ die jouw dagelijks werk aangaan.

Datum en locatie
Donderdag 1 april van 14.00 tot 18.30 uur in Media Plaza, Utrecht.

Sprekers

  • Bex*Communicatie – Ruud Kessels (teamleider online strategie)
  • WINNAAR MARKETING IN DE ZORGPRIJS 2009: Brijder Verslavingszorg – Jitske Hoogervorst (contentmanager)
  • UMC St. Radboud ? Wim de Geus (bedrijfsleider afdeling Urologie)

Kosten
NIMA leden €100
Niet-leden €200

Inschrijven en meer informatie
Klik hier om je in te schrijven. Alle informatie over deze bijeenkomst vind je op de NIMA Evenementenkalender.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen