​Nieuwe corporate campagne KWF Kankerbestrijding

Iedereen verdient een morgen
​Ieder mens verdient een toekomst, ieder mens verdient z’n leven waardig te kunnen leven. Zowel kankerpatienten als niet-patienten.

“Iedereen verdient een morgen” is onze nieuwe campagne die begin mei van start ging. In deze corporate campagne laten we zien wat KWF Kankerbestrijding allemaal doet om een morgen voor iedereen mogelijk te maken: onderzoek, voorlichting, patientenondersteuning en fondsenwerving. De televisiecommercial behorend bij deze campagne wordt vanaf maandag 2 mei twee weken uitgezonden.


Hoop
‘Morgen’ bedoelen we niet letterlijk. Het gaat om de toekomst die iedereen verdient. Het gloren van een nieuwe dag, voor alles dat nog mogelijk is. Ook al ben je nog zo ziek, morgen staat voor hoop, voor misschien kan ik nog de kerst halen of de verjaardag van m’n dochter nog een keer vieren. Maar ook als je gezond bent, is het de morgen waarin je gelooft, waar je voor leeft en werkt.

Toekomst voor iedereen
“Iedereen verdient een morgen” staat ook voor het streven van KWF Kankerbestrijding om die morgen, die toekomst ook daadwerkelijk steeds dichter bij te brengen voor iedereen. Om iedereen een toekomst te kunnen geven door kanker en de (dodelijke) gevolgen ervan steeds verder terug te dringen.

De campagne is in samenwerking met reclamebureau Houdini ontwikkeld.

Investeren in leven
Sinds 1949 doet KWF Kankerbestrijding al het mogelijke om kanker terug te dringen. Kanker is doodsoorzaak nummer 1 en een op de drie mensen krijgt kanker. Iedereen wordt er vroeg of laat mee geconfronteerd. Ons doel is: minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatienten. Daarom investeert KWF Kankerbestrijding in leven, samen met vele donateurs en vrijwilligers. Lees hier onze nieuwe beleidsvisie over de periode 2011-2014.

 

Recente artikelen