Het Ikazia Ziekenhuis van start met het maken van afspraken via iSOFT Patiënt Service Portaal

Array

Het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam heeft sinds 15 juni 2011 het iSOFT Patiënt Service Portaal officieel in gebruik genomen. Via dit portaal, dat direct vanaf de website van het Ikazia toegankelijk is, kunnen patiënten in de toekomst zelf hun afspraken in het ziekenhuis inplannen. De startperiode, waarin 9 poliklinieken “live” zijn gegaan, is zeer succesvol verlopen.
Het iSOFT Patiënt Service Portaal is in gebruik genomen om afspraken voor de polikliniek van het Ikazia Ziekenhuis via internet te kunnen laten verlopen. Het Patiënt Service Portaal maakt het de patiënten van Ikazia mogelijk om vanaf een willekeurige computer de eigen afspraak te maken. Het iSOFT Patiënt Service Portaal geeft patiënten de ruimte om afspraken in te plannen op een moment dat het henzelf het beste uitkomt, en voorkomt dat zij moeten wachten aan de telefoon.
Voor het Ikazia Ziekenhuis betekent het werken met het iSOFT Patiënt Service Portaal in eerste instantie een verbeterde telefonische bereikbaarheid. Bovendien draagt het Patiënt Service Portaal ook bij aan de doelstellingen van het Ikazia ziekenhuis op het gebied van kwaliteit, service en patiëntvriendelijkheid.
Dat het Patiënt Service Portaal in een duidelijke behoefte voorziet, is gebleken tijdens de pilotfase.

Healthcare Group CSC

CSC is een wereldwijde leider in het leveren van ICT-oplossingen en diensten. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Falls Church, Va. in de VS, telt zo’n 98.000 medewerkers en maakte in het boekjaar dat eindigde op 30 september 2011 een omzet van $16,2 miljard dollar. Kijk voor meer informatie over CSC in Nederland op www.csc.nl, en voor meer informatie over de Healthcare Group van CSC in Nederland op www.csc.com/health_nl.

Recente artikelen