Jeroen Bosch Ziekenhuis kiest Mobile ConnectIt voor mobiele website

Array

Bij het nieuwe en zeer moderne Jeroen Bosch ziekenhuis in Den Bosch hoort ook een nieuwe huisstijl. Ook de website van het JBZ is aangepast aan de nieuwe huisstijl, waarbij submerken zoals revalidatiecentrum Tolbrug en het Sport Medisch Centrum JBZ tevens hun website hebben vernieuwd. Het nieuwe ziekenhuis werd in juni door Prins Willem Alexander geopend. De nieuw vormgegeven website zag in maart van dit jaar al het levenslicht. De doelstelling van de website is om de verschillende doelgroepen van het ziekenhuis optimaal van informatie te voorzien om zo de dienstverlening te optimaliseren.

Met het snel opkomende gebruik van mobiele apparaten zoals smartphones ontbrak het nog aan een versie van de website die ook op kleinere beeldschermen de juiste en leesbare informatie toont. Met het implementeren van Mobile ConnectIt, waardoor zowel de inhoud van de site als de vorm wordt afgestemd op de eigenschappen en het gebruik van Smartphones, wil het JBZ ook hierin voorzien.

Zo zal er via de mobiele website van het JBZ een mooi overzicht te zien zijn van alle specialisten in het JBZ incl. foto om de bezoeker te laten zien met wie deze een afspraak heeft. Ook zal er prominent contactinformatie te vinden zijn en zal het actuele nieuws worden getoond. Omdat Mobile ConnectIt voorziet in koppelingen tussen de inhoud van de website en het mobiele apparaat kunnen bezoekers van de mobiele website direct doorschakelen naar de telefoonfunctie op de Smartphone of de geïnstalleerde navigatie-App.

Irene Rijff, Adviseur Digitale Media a.i. van het Jeroen Bosch ziekenhuis: “JBZ vult met het live brengen van een mobiele website een belangrijke doelstelling in om ook de mobiele bezoeker of geïnteresseerde van het Jeroen Bosch Ziekenhuis van toegankelijke informatie te voorzien. Door het implementeren van Mobile ConnectIt kunnen we deze wens snel realiseren”.

Recente artikelen