Jaarverslag 2011 De Letselschade Raad

Dit is een origineel bericht van De Letselschade Raad

Een sterk samenwerkingsverband voor een sterke positie van het slachtoffer
“De geboekte resultaten had De Letselschade Raad niet kunnen bereiken zonder te kunnen rekenen op de participatie en de inzet van de partijen die in de letselschadepraktijk actief zijn. Via het Platformoverleg worden vele professionals ingeschakeld die een grote bijdrage aan de producten en diensten van De Letselschade Raad leveren. Dat alles om letselschadeslachtoffers de positie te geven die zij verdienen.”Aldus voorzitter van het Platformoverleg van De Letselschade Raad mr. Aleid Wolfsen in het jaarverslag 2011. Ook spreekt hij de wens uit dat De Letselschade Raad nog lang verder kan werken aan de versterking van de positie van het letselschadeslachtoffer.In het zojuist verschenen jaarverslag 2011 van De Letselschade Raad leest u verder wat er in het afgelopen jaar is bereikt.

Seniorrechter bij de rechtbank Den Haag mr. Sonja Hoekstra-van Vliet legt in een interview uit hoe de gedragscodes en richtlijnen van De Letselschade Raad bijdragen aan een groter vertrouwen in de schaderegeling.

Advocaat dr. mr. Erik-Jan Wervelman en onderzoeker van de Vrije Universiteit Amsterdam mr. Annelies Wilken vertellen over respectievelijk de GBL 2.0 en de Medische Paragraaf in de GBL.

Verder kunt u in dit jaarverslag lezen over de activiteiten van de werkgroep Materiele Normering en in een interview met de juristen van het Bemiddelingsloket over de GOMA en het Bemiddelingsloket. Tot slot wordt door de Algemeen Secretaris drs. Deborah Lauria alvast vooruitgeblikt op het jaar 2012.

Het Jaarverslag is online beschikbaar, bladerbaar en als PDF via http://www.deletselschaderaad.nl/jaarverslag2011

Bron: ANP Perssupport