De kunst van het samenwerken: recept voor een duurzame business (case)?

Array

Wilt u beter beslagen ten ijs komen wanneer u met uw zorgverzekeraar overlegt en onderhandelt over uw ideeën voor vernieuwing? Op 21 maart tijdens de SMOEL themabijeenkomst leert u hoe. Uw omgeving verandert en uw organisatie moet zich daaraan aanpassen. Een innovatie kan nog zo mooi zijn of lijken, duurzame resultaten zijn pas haalbaar als uw aanbod aansluit op een reële vraag en als er een balans bestaat tussen investeringen en opbrengsten. Business modellen en business cases kunnen u helpen om het ondernemerschap binnen uw organisatie een stevige impuls geven, partnerships te onderzoeken, of de consequenties van uw interventies onder de loep te nemen. stijgingDe eerstelijnszorg is echter van oudsher niet gewend om met business cases en modellen te werken. Daarom maken we in deze SMOEL themabijeenkomst kennis met verschillende manieren om hiermee aan de slag te gaan.

In de themabijeenkomst ‘Recept voor een duurzame business (case)’ gaan we dieper in op innovatie business modellen en cases die meervoudige waarden creëren. In de bijeenkomst formuleert u antwoorden op vragen als:

  • met wie moet ik samenwerken?
  • wie is de doelgroep?
  • is mijn product/dienst uniek?
  • wie is bereid om te betalen voor welke waarde?

Kijk in de brochure voor het complete programma en het inschrijfformulier.

Julius Centrum

Het Julius Centrum streeft naar een leidende rol in het verkrijgen en verspreiden van kennis op het gebied van Gezondheidswetenschappen en Eerstelijnsgeneeskunde. Dit wordt bereikt door het verrichten van baanbrekend onderzoek binnen vier onderzoeksprogramma’s, door het aanbieden van een breed scala aan succesvolle onderwijsprogramma’s aan (bio) medische studenten, onderzoekers, clinici en andere professionals in de gezondheidszorg en door het leveren van academische eerstelijns gezondheidszorg.

Recente artikelen