Sponsors gezocht, zodat u MedicalFacts gratis kunt blijven lezen!

0
554

Janine Budding cybergoddessVaak hoor en lees ik berichten van mensen die blij zijn met het nieuws op MedicalFacts en dat doet mij goed. Daarom hebben we een plan. Een plan om ook de komende jaren ons en jullie, nieuws gratis aan te kunnen bieden, het lijkt erop dat we vanaf juli 2013 toch nog reclamebanners houden op MedicalFacts. Want behalve onze hoofdsponsor AstraZeneca, lijken er te weinig andere partijen te zijn die u het gratis medisch nieuws gunnen. We hebben wat kleinere sponsors maar die twee of drie grotere sponsors missen nog steeds. En dat vinden we heel erg jammer. Ik ben dan ook bang dat er content achter een betaalslotje zal verdwijnen. En dat doet een beetje afbreuk aan onze doelstellingen, namelijk open en transparant kennis en nieuws delen om de zorg te verbeteren. Ik hoop dus van harte dat er meer partijen gevonden kunnen worden om dit ook komend jaar te kunnen realiseren. Ik heb er per 1 mei een nieuwe baan bij, maar hoop dat toekomst van MedicalFacts blijvend gegarandeerd blijft. Daarom doen we een nogmaals een dringend beroep op u als lezer om persoonlijk of als bedrijf ook financieel uiting te geven aan de waardering die velen voor MedicalFacts hebben.

[purchase_link id=”188793″ style=”button” color=”” text=”Purchase”]

 

We gaan in juni het tiende jaar in en willen dat op een andere manier gaan doen. Er is veel marktkennis en medische kennis bij MedicalFacts en dat heeft er vaak voor gezorgd dat we veel voor onze partners en sponsors kunnen betekenen. Deze economische crisis maakt dat we moeten innoveren en dat is precies wat we gaan doen! In onze visie is het contact met de lezer het belangrijkst. We komen met een crowdfunding plan en zoeken 20 jaarsponsors die van onze Social Media kanalen (@medicalfacts & @zorgnl) gebruik willen maken.

Social media is steeds belangrijker gaan worden en ook wij zijn steeds meer gaan twitteren, facebooken en ook LinkedIn wordt voor dat doel ingezet. Vooral twitter is zeer effectief gebleken, maar zorgt er niet voor dat we onze kosten kunnen dekken. Reclamebanners hebben meer effect in combinatie met een goed inhoudelijk en correct stuk, een aanjagende tweet en de inhoudelijke discussie over nieuws via social media. Uiteindelijk willen we kennis blijven delen zodat we echt het verschil kunnen blijven maken.

Wat bieden we sponsors voor €2500,-:

  1. Uw logo op de site als partner die het medisch nieuws van MedicalFacts mogelijk maakt
  2. 3 onderwerpen die door @medicalfacts en @zorgnl via twitter worden aangejaagd met minimaal 5 tweets per account of participatie in 3 twitterdiscussie over zorgonderwerpen
  3. 2 uur strategie-, marketing- of inspiratiegesprek met Janine Budding of fotosessie van event, bedrijf, product
  4. 4 berichten over uw bedrijf, dienst, product,event etc. in het medisch nieuws (ca. 10.000 bezoeken per dag)
  5. e een eigen pagina op het domein van medicalfacts.nl. Dus bijvoorbeeld www.medicalfacts.nl/uwbedrijfsnaam

[purchase_link id=”188793″ style=”button” color=”” text=”Purchase”]

Bijgaand onze twitter accounts en invloedsscores

https://twitter.com/medicalfacts

Peerindexscore 62
Kloutscore: 57
Kredscore: 811/8

https://twitter.com/zorgnl

Peerindexscore: 68
Kloutscore: 59
Kredscore 773/7

Cijfers 12-4-2013

“We zien de toegevoegde waarde van samenwerking met sponsors, vooral ook door naar ze te luisteren. Mensen die investeren in een onderneming willen daar een goed gevoel aan over houden. De interactie met sponsors vinden we belangrijk.”

Ik hoop dat het lukt!

Interesse? mail janine@medicalfacts.nl of bel 06 53 707703

Janine Budding

Vorig artikelPlan tot overname Ruwaard van Putten Ziekenhuis blijkt niet haalbaar
Volgend artikelPluk de vruchten van online gezondheidszorg
Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg2.0 zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden. Ik studeerde Fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de medische- , farmaceutische industrie en de gezondheidszorg. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. Ik ga jaarlijk naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.