Mo Bros en Mo Sista; jullie zijn halverwege

Movember is simpel en het begint met je snor. Zo begint de groei en de groei voor bewustzijn voor mannenziekten
Lukt het een beetje om jullie snorren te koop aan te bieden om meer aandacht vragen voor de mannenziektes? Is dit je eerste keer als Mo Bro of je een ervaren Mo pro bent, begin met de basis. Bekijk de tips hieronder

Hulp nodig bij het kiezen van een snor? Bekijk Mo’s op Movember stijlgids voor wat Mo-spiratie

Achter elke Mo Bro staat een geweldige Mo Sista. Hier staat alles wat je moet weten als je een dame bent die van snorren houdt. Meer informatie over prostaatkanker is te vinden op allesoverprostaatkanker.nl

halverwegeSNORRENSEIZOEN

  • GROEI 30 DAGEN LANG EEN MO Dertig dagen lang groei je een snor volgens de Movember regels: geen baarden, geen sikjes
  • VERGROOT HET BEWUSTZIJN Gebruik je snor om het bewustzijn van de gezondheid van de man te vergroten en start een discussie
  • WERF FONDSEN Gebruik je snor om fondsen te werven voor Movember’s vernieuwend onderzoek voor kanker bij mannen
  • VIER JE MO Kijk trots terug naar je inspanning en vier feest met je Mo Bros en Sistas op een van de legendarische Movember Gala Partés


TIPS EN IDEEËN

01 HOU HET PERSOONLIJK
Maak je Mo Space af door een profielfoto te uploaden en in een persoonlijke motivatie anderen te vertellen waarom opkomen voor de gezondheid van de man zo belangrijk voor je is

02 STEL EEN DOEL
Stel een fondsenwervingsdoel voor jezelf en maak een lijst van de vrienden, familie en collega’s die je wilt benaderen voor een donatie

03 NAAR JE INBOX
Email is een van de beste en makkelijkste middelen waarmee je om donaties kunt vragen, daarom hebben wij wat formuleringstips om je te helpen je verhaal te vertellen

04 GEBRUIK SOCIALE MEDIA
We hebben ook formuleringstips gemaakt om voor donaties te vragen via een Facebook-post of tweet, dus wees sociaal en betrek je vrienden en familie

05 VOLG JE VOORTGANG
Maak foto’s van je groeiende snor en deel ze om je supporters op de hoogte te houden van je voortgang

06 ZEG DANKJEWEL
Je doet dit niet alleen, dus bedank iedereen die je steunt tijdens Movember persoonlijk

07 WEES CREATIEF
We hebben Mo Bros en Mo Sistas gevraagd om hun fondsenwerving-geheimen met ons te delen. Hier zijn wat favorieten:

1. Stuur een foto van jezelf met je snor, en een handtekening, op naar iedereen die € 50 doneert aan je Mo.

2. Laat je snor benoemen voor € 100

3. Biedt aan om je snor een extra week te laten staan als je 25 sponsoren hebt of € 200 aan donaties hebt ontvangen.

4. Veil je stijl: houd een veiling, de hoogste bieder bepaalt de stijl van je snor.

Deel je eigen Movembertips en ideeën door ons te emailen op [email protected].

 

Teelbalkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij mannen tussen vijftien en dertig jaar en neemt de laatste jaren sterk toe.

Ongeveer elfduizend mannen krijgen elk jaar prostaatkanker. De snorren van Hoentjen kosten tien euro en de opbrengst gaat voor een deel naar de Movember Foundation voor onderzoek naar prostaat- en teelbalkanker.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen