Ardanta en de Hartstichting lanceren samenheldenbouwen.nl

Array

Ardanta en de Hartstichting lanceren samenheldenbouwen.nl, een site waarop mensen kunnen checken wat hun uitvaartwensen zijn en wat dit kost. Voor iedere check doneert Ardanta 1 euro aan de Hartstichting. Met de actie wil Ardanta mensen bewust maken van de kosten van een uitvaart, de financiële situatie rond het overlijden en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan het werk van de Hartstichting.

ardantaGuido Horst, directeur Ardanta: ‘We vinden het belangrijk dat onze klanten weten waarvoor ze zijn verzekerd. Klanten bewust maken van wat een uitvaart kost. Deze actie laat zien dat we helpen door te doen, zonder dat onze klanten het gevoel krijgen dat ze zich bij moeten verzekeren als ze dat niet willen. Die bewustwording sluit goed aan bij de doelen van de Hartstichting’.

David Verschoor, manager Fondsenwerving bij de Hartstichting: “De Hartstichting is blij met de samenwerking met Ardanta. Samen kunnen we ervoor zorgen dat in de toekomst nog meer mensen een hartstilstand overleven.”

De samenwerking met de Hartstichting maakt mensen ervan bewust dat ze levens kunnen redden en hoe ze dit kunnen doen. Daarom kunnen klanten van Ardanta ook een gratis reanimatiecursus volgen als ze de check hebben gedaan. Op deze manier worden ze een held; de actie heet daarom ook Samen Helden Bouwen.’

 

Samen Helden Bouwen
Op samenheldenbouwen.nl wordt in ongeveer 5 tot 10 minuten berekend hoeveel de uitvaart die je voor ogen hebt, kost. Klanten van Ardanta kunnen hun voorkeuren koppelen aan hun polis. Als blijkt dat de verzekering niet past bij de gekozen uitvaart, dan kunnen zij zelf online hun verzekering aanpassen of contact opnemen met Ardanta. Bezoekers van de website die geen klant zijn van Ardanta, kunnen direct een premie berekenen voor een eventuele (aanvullende) uitvaartverzekering. De campagne loopt gedurende de maand oktober.

Bron: Ardanta

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen