Zorgsessie “Innovatie: Lust of Last” en ontvang het boek “Power to the people” van Marian Draaisma
#HVE15 Alle deelnemers aan de sessie “Innovatie: lust of last?” ontvangen het boek Power to the people van Marian Draaisma van onze platinumsponsororganisatie Pluryn.
Locatie: Concertzaal, tijd: 13.30 – 15.30 uur
Dit programma is specifiek bedoeld voor professionals uit de zorg. In twee uur tijd praten wij u bij over de kansen en bedreigingen bij de daadwerkelijke implementatie van zorginnovaties. Met in het eerste gedeelte speciale aandacht voor een aantal bijzondere voorbeelden uit de praktijk en in het tweede gedeelte voor de eisen die innovaties stellen aan de opleiding van de zorgprofessionals. Kortom, een sessie die u als zorgprofessional weer een stap verder kan brengen bij de implementatie van zorginnovaties binnen uw organisatie.
Blok 1: Business Cases in de Zorg
Met onder andere:
- Marian Draaisma, markertingdirecteur Pluryn
- Remco Hoogendijk, Manager Commercie, Marketing en Communicatie Sint Maartenskliniek
- Co Politiek, directeur AimTrack
Blok 2: Succesvolle implementatie van zorginnovatie, kwestie van scholing of cultuur?
Met onder andere:
- Saxion Hogeschool over opleiding en innovatieve inkleding
- Joritt Ebben, Manager Business Development Siza
Actie: gratis boek “Power to the people”
Alle deelnemers aan de sessie “Innovatie: lust of last?” ontvangen het boek Power to the people van Marian Draaisma van onze platinumsponsororganisatie Pluryn. Meer informatie
Health Experience (13.30 – 15.30 uur)
De Nederlandse gezondheidszorg is de laatste jaren sterk veranderd. Patiënt en cliënt staan centraal en gemeenten en verzekeraars ontpoppen zich als kritische zorginkopers. De woorden innovatieve en doelmatige oplossingen liggen op ieders lippen bestorven. Onmiddellijk gevolgd door de opdracht aan zorgorganisaties dat zij marktgerichter, klantgerichter en ondernemender moeten worden om te kunnen blijven bestaan.
Power to the people beschrijft hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg. Power to the people beschrijft hoe Pluryn dit vanaf 2008 heeft aangepakt en wat daarbij de belangrijkste lessons learned zijn geweest. Power to the people staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt daarmee een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op marketing in de zorg.
Meld je aan voor het Health Valley Event 2015——->>>> Meer informatie