Domus Magnus scoort ruim een 8 in klanttevredenheidsonderzoek

Array

Uit het laatste klanttevredenheidsonderzoek dat woonzorgorganisatie Domus Magnus in opdracht liet uitvoeren, scoren de zes luxe ruim een 8. Het onderzoek is gehouden onder alle bewoners, familieleden en zaakwaarnemers. Woonzorgorganisatie Domus Magnus geeft om de twee jaar een extern bureau de opdracht om de CQ-index (Consumer Quality index – klanttevredenheid) binnen de zes woonzorglocaties te meten. Zowel de somatische bewoners als de zaakwaarnemers van de psychogeriatrische bewoners krijgen vragen over het lichamelijk welbevinden, kwaliteit van de zorg en de woon- en leefsituatie. Gemiddeld scoort de exclusieve woonzorgorganisatie als rapportcijfer een 8,1.

De CQ-index is een wettelijk verplicht onderzoek die zorgaanbieders iedere 2 jaar onder hun bewoners en/of patiënten dienen uit te voeren. Directeur van Domus Magnus Erwin Miedema: “Wij willen alle bewoners persoonlijke en kwalitatief hoogstaande zorg bieden en vinden het belangrijk om te weten of wij hierin slagen. Het regelmatig houden van een klanttevredenheidsonderzoek is daarom in onze ogen essentieel.” Hij vervolgt; “Uiteraard zijn we erg tevreden over de uitslag van het laatste onderzoek en zullen er alles aan doen om deze goede prestatie vast te houden, zo niet te verbeteren.” Zie voor de uitkomsten van dit onderzoek www.domusmagnus.com/klanttevredenheid.

2d361a7Over Domus Magnus
Domus Magnus is een groeiende woonzorgorganisatie met zes unieke monumentale locaties in Nederland. Eind 2016 wordt de 7e locatie in Utrecht geopend. Ouderen wonen in hun eigen appartement inclusief zorg, service en dienstverlening. De zorg wordt geleverd met eigen personeel. Tevens zijn enkele appartementen geschikt als zorghotel.

UPDATE IGZ:

 

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen