Domus Magnus scoort ruim een 8 in klanttevredenheidsonderzoek
ArrayUit het laatste klanttevredenheidsonderzoek dat woonzorgorganisatie Domus Magnus in opdracht liet uitvoeren, scoren de zes luxe #woonzorglocaties ruim een 8. Het onderzoek is gehouden onder alle bewoners, familieleden en zaakwaarnemers. Woonzorgorganisatie Domus Magnus geeft om de twee jaar een extern bureau de opdracht om de CQ-index (Consumer Quality index – klanttevredenheid) binnen de zes woonzorglocaties te meten. Zowel de somatische bewoners als de zaakwaarnemers van de psychogeriatrische bewoners krijgen vragen over het lichamelijk welbevinden, kwaliteit van de zorg en de woon- en leefsituatie. Gemiddeld scoort de exclusieve woonzorgorganisatie als rapportcijfer een 8,1.
De CQ-index is een wettelijk verplicht onderzoek die zorgaanbieders iedere 2 jaar onder hun bewoners en/of patiënten dienen uit te voeren. Directeur van Domus Magnus Erwin Miedema: “Wij willen alle bewoners persoonlijke en kwalitatief hoogstaande zorg bieden en vinden het belangrijk om te weten of wij hierin slagen. Het regelmatig houden van een klanttevredenheidsonderzoek is daarom in onze ogen essentieel.” Hij vervolgt; “Uiteraard zijn we erg tevreden over de uitslag van het laatste onderzoek en zullen er alles aan doen om deze goede prestatie vast te houden, zo niet te verbeteren.” Zie voor de uitkomsten van dit onderzoek www.domusmagnus.com/klanttevredenheid.
Over Domus Magnus
Domus Magnus is een groeiende woonzorgorganisatie met zes unieke monumentale locaties in Nederland. Eind 2016 wordt de 7e locatie in Utrecht geopend. Ouderen wonen in hun eigen appartement inclusief zorg, service en dienstverlening. De zorg wordt geleverd met eigen personeel. Tevens zijn enkele appartementen geschikt als zorghotel.
UPDATE IGZ:
- Domus Magnus B.V. locatie Holland Baarn juni 2016 instellen VT
- Domus Magnus B.V. locatie Holland Baarn juni 2016