Seminar Beheren en certificeren van kwaliteitszorg

kwaliteitDe ontwikkelingen in de gezondheidszorg gaan razendsnel. Clienten, financiers en overheid stellen in toenemende mate hogere eisen aan efficiency en transparantie van zorgorganisaties. Uw zorg- en dienstverlening moet te allen tijde van uitstekende kwaliteit zijn: doelmatig en klantgericht. In veel gevallen moet u, als zorgorganisatie, deze mate van kwaliteit zelfs naar de buitenwereld verantwoorden en aantoonbaar maken middels certificering.

Door het evenwichtig ontwikkelen van een goede strategie en het inzichtelijk maken én communiceren van uw bedrijfsvoering ontstaat transparantie, voor zowel de clienten als de medewerkers. Door vervolgens deze informatie te integreren met wet- en regelgeving als HKZ, NIAZ, ISO, INK en PREZO ontstaat er één integraal kwaliteitssysteem.  Een systeem waarmee u in staat bent de organisatie continu aan te passen, te verbeteren en hiermee kosten te beperken.  Maar hoe werkt dit in de praktijk?

Seminar Beheren én certificeren van kwaliteitszorg
Wij vertellen u graag hoe! Exclusief voor zorgorganisaties organiseert Mavim op donderdag 1 oktober a.s. een informatief seminar rondom kwaliteitsmanagement en certificering. Een middag waarbij een samenspel van kennisuitwisseling en praktijkvoorbeelden centraal staan. Sprekers als het Leger des Heils en DNV Certification geven u concrete handvatten om uw bedrijfsvoering te optimaliseren.

Mis deze middag niet en noteer 1 oktober a.s. alvast in uw agenda.
Of klik hier om u direct in te schrijven. Deelname aan dit seminar is kosteloos.

Recente artikelen