Zorgverzekeraars telefonisch slecht bereikbaar
Redactie Medicalfacts/ Janine Budding 01 maart 2006 - 16:30
Array
Momenteel zijn zorgverzekeraars telefonisch moeilijk bereikbaar. Kort voor de sluiting van de periode dat van het overstappen van zorgverzekering nog mogelijk is, staan de callcentra’s weer roodgloeiend.De wachttijden zijn vaak langer dan een half uur. Waar kennen we dat van?
Wij kennen dat van alle grootschalige veranderingen waar niet voldoende over nagedacht is! Zoals de bereikbaarheid van VECOZO. Bij grootschalige veranderingen hoort spreiding en Dosering! Heeft u nog een vraag aan uw zorgverzekeraar en is deze dringend. Wellicht dat u via het internet of e-mail sneller aan de beurt bent!
Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.
Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.
De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.