Start nominatieronde voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009

Array

zorgmanagerMarketeers en andere klantgerichte professionals in Nederland kunnen vanaf nu tot 25 september aanstaande hun nominaties aandragen voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009.

De zorgorganisatie die in 2009 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing wint de prijs. Alleen organisaties die een stimulans geven aan het vakgebied en een inspiratie zijn voor anderen maken een kans. Komt jouw organisatie in aanmerking voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009 of wil jij een andere organisatie nomineren? Stuur dan voor 25 september een mail met jouw voorkeur(en) naar [email protected].

Alle criteria voor de prijs zijn te vinden op www.nima.nl/gezondheidszorgprijs. De vakjury wordt ook dit jaar weer voorgezeten door Claudia Zuiderwijk (voorzitter Raad van Bestuur van Tergooiziekenhuizen). In oktober gaat de jury in beraad over de winnaar. De winnaar wordt op 30 november tijdens het NIMA Marketing in de Zorgcongres bekendgemaakt.

NIMA vakgroep Marketing in de Zorg De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs is een initiatief van de expertgroep NIMA Marketing in de Zorg. Dit ketenbrede platform is opgericht voor en door mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg en profileert het marketinggedachtegoed, discussieert over zorgvraagstukken en ontwikkelt innovatieve ideeen. De groep gelooft in de positieve invloed van netwerken met de stakeholders in de keten en de klankbordfunctie met professionals.

Recente artikelen