Abbott Reumabokaal uitgereikt aan leerkracht basisschool te Assen

0
812

reumabokaalBokaal en ? 1.000,- gaan naar leerkracht van de plusklas Karen Wolters van basisschool “De Kloostertuin”
Abbott heeft vandaag de Abbott Reumabokaal uitgereikt aan Karen Wolters, een leerkracht van de plusklas van basisschool ?De Kloostertuin? te Assen. Ter gelegenheid van Wereldreumadag reikt Abbott elk jaar de Abbott reumabokaal uit aan iemand met reuma die zich ondanks zijn of haar reuma inzet voor anderen. Wolters geeft vrijwillig les aan de plusklas van de basisschool en begeleidt, waar nodig, kinderen ook individueel. Meer dan 1,5 miljoen mensen hebben een reumatische aandoening. Achter deze naam gaan bijna 200 verschillende soorten reuma schuil. Reumatoide artritis en atrose zijn de grootste en bekendste vormen van reuma, maar ook minder bekende vormen als de ziekte van Bechterew en Artritis Psoriatica behoren tot de reumagroep. De afgelopen decennia hebben veel ontwikkelingen plaatsgevonden op gebied van behandelmogelijkheden en tegenwoordig kunnen veel mensen met reuma een normaal leven leiden, mits ze op tijd en adequaat worden behandeld.

Dit jaar gaat de Abbott Reumabokaal naar Wolters. Ondanks haar reuma is ze volledig toegewijd aan de kinderen van de plusklas. De plusklas die ze begeleidt is een klas met kinderen die naast hun hoogbegaafdheid ook ADHD kunnen hebben, dyslectisch of autistisch kunnen zijn.

?Ik en met mij nog vele ouders, hebben veel aan haar te danken. Dankzij haar inzet en expertise kunnen onze kinderen naar een normale basisschool. Niets doet je zo goed als je kind weer te zien lachen!?, aldus een ouder van een van de leerlingen.

Wolters ontvangt naast de bokaal een cheque van 1000 euro.

Vorig artikelZorgpremies 140 euro duurder
Volgend artikelIn Nederland eerste resistent H1N1-virus geconstateerd
Over Fleishman-Hillard Fleishman-Hillard Inc. is één van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld. Het bedrijf heeft zijn reputatie opgebouwd door met strategische communicatie te bieden wat opdrachtgevers het meest waarderen: zinvolle, positieve en meetbare impact op de resultaten van hun organisaties. Fleishman-Hillard staat bekend vanwege uitstekende klantservice en een sterke bedrijfscultuur die is gebaseerd op teamwerk, integriteit en persoonlijke betrokkenheid. Met het hoofdkantoor in St. Louis, werkt de onderneming via 80 eigen kantoren voor opdrachtgevers in Noord-Amerika, Europa (o.a. Amsterdam, Londen, Berlijn, Brussel, Parijs, Madrid, Milaan), Azië, Latijns Amerika, Australië en Zuid-Afrika. Meer informatie over Fleishman-Hillard is te vinden op: www.fleishman.com, www.fleishmaneurope.com, www.fleishman.nl. Fleishman-Hillard is onderdeel van Omnicom Group (NYSE: OMC). Omnicom is een wereldwijd toonaangevende speler op het gebied van advertising, marketing en corporate communicatie. Een variëteit aan Omnicom-netwerken en -bedrijven biedt reclame, strategische mediaplanning en -inkoop, direct- en promotional marketing, public relations en andere gespecialiseerde communicatiediensten aan meer dan 5.000 opdrachtgevers in 100 landen aan.