Brijder wint NIMA Marketing Gezondheidszorgprijs 2009
ArrayOp het NIMA Jaarcongres Marketing in de Zorg heeft Brijder Verslavingszorg de NIMA Marketing Gezondheidszorgprijs gewonnen. De nominatie op zich was al een grote eer, want alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken kans op deze prijs.
Teammanager E-Health Martin Zinkhaan van Brijder mocht de prijs na zijn presentatie in ontvangst nemen. Brijder werd door de jury en het publiek benoemd tot het zorgbedrijf dat het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing. Een prachtige waardering voor het harde werk dat het team de afgelopen jaren heeft geleverd.
E-Health
Brijder heeft een nieuwe markt en doelgroep aangeboord met nieuwe marketingtechnieken, namelijk internet. Deze tool is bewust gekozen en afgestemd op de doelgroep die Brijder wil bereiken. Naast de innovatie vond de jury de bewuste manier van aansluiten op de doelgroep een groot pluspunt en de inzet van de specifieke marketingmiddelen (free publicity en internetmarketing). De effectmeting op de klanten laat zien dat Brijder welbewust de juiste marketingkeuzes maakt. Meer informatie over het juryrapport wordt gepubliceerd op www.brijder.nl.
De andere twee finalisten waren St. Anna zorggroep en V&VN.