Grote verschillen in wachtlijstbemiddeling door verzekeraars
ArrayUit een artikel in de Volkskrant blijkt ook dat de meeste verzekeraars moeite hebben om informatie over wachtlijstbemiddeling beschikbaar te stellen. Uit de gegevens die wel beschikbaar zijn, blijkt dat er grote onderlinge verschillen zijn. ONVZ weet daarbij verhoudingsgewijs de meeste klanten te helpen. Bemiddeling bij wachttijden is één van kwaliteiten waarop verzekeraars zich naast product en prijs van hun concurrenten kunnen onderscheiden.
ONVZ Zorgverzekeraar helpt van alle verzekeraars de meeste patienten in hun wachtlijstbemiddeling. Bij de zorgverzekeraar worden 67 op de 10 duizend klanten geholpen en daarmee scoort zij het hoogste op een lijst van landelijke verzekeraars.
ONVZ Zorgverzekeraar
ONVZ Zorgverzekeraar is een middelgrote zorgverzekeraar uit Houten. In 2008 vierde het bedrijf zijn 75-jarig bestaan. ONVZ biedt een totaalpakket aan zorg-, preventie- en verzuimverzekeringen. De distributie verloopt exclusief via verzekeringsadviseurs. ONVZ heeft geen winstoogmerk en wil haar klanten zo goed mogelijk begeleiden in de zorg. Kwaliteit, keuzevrijheid, vernieuwing en service zijn belangrijke drijfveren, met als motto: Koester je kostbaarste bezit bij ONVZ Zorgverzekeraar. Verzekerden van ONVZ krijgen optimale vrijheid bij het kiezen van een arts, specialist of medicijnen. ONVZ staat voor topkwaliteit. De ONVZ ZorgConsulent helpt verzekerden als persoonlijke gids in zorgland.
Bron: ONVZ