Grote verschillen in wachtlijstbemiddeling door verzekeraars

0
234

wachtlijstUit een artikel in de Volkskrant blijkt ook dat de meeste verzekeraars moeite hebben om informatie over wachtlijstbemiddeling beschikbaar te stellen. Uit de gegevens die wel beschikbaar zijn, blijkt dat er grote onderlinge verschillen zijn. ONVZ weet daarbij verhoudingsgewijs de meeste klanten te helpen. Bemiddeling bij wachttijden is één van kwaliteiten waarop verzekeraars zich naast product en prijs van hun concurrenten kunnen onderscheiden.

ONVZ Zorgverzekeraar helpt van alle verzekeraars de meeste patienten in hun wachtlijstbemiddeling. Bij de zorgverzekeraar worden 67 op de 10 duizend klanten geholpen en daarmee scoort zij het hoogste op een lijst van landelijke verzekeraars.
ONVZ Zorgverzekeraar
ONVZ Zorgverzekeraar is een middelgrote zorgverzekeraar uit Houten. In 2008 vierde het bedrijf zijn 75-jarig bestaan. ONVZ biedt een totaalpakket aan zorg-, preventie- en verzuimverzekeringen. De distributie verloopt exclusief via verzekeringsadviseurs. ONVZ heeft geen winstoogmerk en wil haar klanten zo goed mogelijk begeleiden in de zorg. Kwaliteit, keuzevrijheid, vernieuwing en service zijn belangrijke drijfveren, met als motto: Koester je kostbaarste bezit bij ONVZ Zorgverzekeraar. Verzekerden van ONVZ krijgen optimale vrijheid bij het kiezen van een arts, specialist of medicijnen. ONVZ staat voor topkwaliteit. De ONVZ ZorgConsulent helpt verzekerden als persoonlijke gids in zorgland.

Bron: ONVZ

Vorig artikelE-health ondernemerschap simplistisch?
Volgend artikelCanon van de geneeskunde in Nederland
Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg2.0 zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden. Ik studeerde Fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de medische- , farmaceutische industrie en de gezondheidszorg. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. Ik ga jaarlijk naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.