Zes UMC’s tekenen driejarig contract voor vaste telefonie met UPC Business

Array

UPC Business blijft marktleider in de zorg
UPC Business blijft de komende drie jaar aanbieder van alle vaste telefoniediensten bij zes van de acht Nederlandse UMC’s. Doorslaggevend zijn de uitstekende bereikbaarheid, optimale service en de nieuwste SIP Trunk-toepassingen. General manager Erik Wiechers: ‘Het vertrouwen in onze diensten blijkt na ruim zes jaar nog even groot. Een mooier compliment kun je niet krijgen.’

De overeenkomst geldt voor een termijn van drie jaar met twee keer een optie tot een jaar verlenging. Het gaat om al het inkomende en uitgaande vaste telefonieverkeer bij de UMC’s van Utrecht, Groningen, Maastricht, Nijmegen, Leiden en de VU Amsterdam. Zowel extern als intern.

Juist in nood bereikbaar
In de zorgsector is bereikbaarheid van levensbelang. ‘Wij garanderen die bereikbaarheid met redundante verbindingen en onze calamiteitendienst. Met deze dienst kun je in noodgevallen altijd doorverbinden met een aantal telefoonnummers. Zo blijf je ook bereikbaar als bijvoorbeeld de hele centrale van een ziekenhuis uitvalt, vertelt Wiechers.

Langlopende relatie
Het vertrouwen in UPC Business is al groot sinds het bedrijf jaren geleden begon met het verzorgen van alle vaste telefoniediensten. ‘Met een dedicated team en een eigen service level manager voor de UMC’s staat onze zorg voor de klant als een huis,’ meent een trotse Wiechers. ‘Maar de goede relatie komt ook doordat we blijven meedenken over de beste oplossing. Een recent voorbeeld is IPTV voor de ruim 800 bedden van het UMCU.’

Flexibel met SIP Trunk
Het intensieve telefonie- en dataverkeer van de UMC’s vraagt om efficientie en flexibele capaciteit. Met de SIP Trunk-toepassingen van UPC Business zitten spraakkanalen en datamogelijkheden, zoals chat, op één netwerk. ‘Dure randapparatuur is ook niet meer nodig,’ aldus Wiechers. ‘Verder biedt onze goede basisinfrastructuur de nodige voordelen. Zo bellen de samenwerkende partners intern en onderling kosteloos en hebben we  zeer gunstige tarieven van vast naar mobiel.’

Over UPC Business
UPC Business levert internet, televisie, telefonie en netwerk aan de zakelijke markt in Nederland. Wij vinden voor elke klant de beste oplossing om slimmer en effectiever te werken. Hiervoor hebben wij naast een hoogwaardig portfolio een netwerk van innovatieve partners tot onze beschikking. Door het combineren van verschillende diensten kunnen wij voor elke klant de beste oplossing ontwikkelen èn beheren. UPC Business is onderdeel van UPC Nederland en UPC Business Europe. Daardoor is UPC Business in staat haar klanten aan te sluiten op een fijnmazig nationaal en uitgestrekt internationaal glasvezel,- en kabelnetwerk.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen