Barry Atsma uit de kleren voor Pink Ribbon

Array

Op www.elktoesteltelt.nl kan je vanaf vandaag acteur Barry Atsma uit de kleren krijgen. Bij aankoop van een speciaal Pink Ribbon toestel van KPN en Samsung – vanaf 1 oktober in de winkel – wordt € 10 gedoneerd aan Stichting Pink Ribbon én mag je online een pakje weghalen bij een foto van de acteur. Simpelweg ‘liken’ van de actie op Facebook helpt ook. Voor de ultieme onthulling moeten alle pakjes weggespeeld worden. KPN en Samsung steunen Stichting Pink Ribbon sinds 2006 in de strijd tegen borstkanker. Ook dit jaar hopen zij een bedrag van € 150.000 te kunnen doneren. Dat brengt het totaal gedoneerde bedrag op ruim 1 miljoen euro.

Barry Atsma uit de kleren
“Onder het motto ‘Elk toestel telt’ brengen we dit jaar twee limited edition Pink Ribbon toestellen uit waarmee we € 10 doneren aan Stichting Pink Ribbon. Om deze actie onder de aandacht te brengen gaat acteur Barry Atsma, bekend van de film ‘Komt een vrouw bij de dokter’, uit de kleren. Bij aankoop van een Pink Ribbon toestel mag je op www.elktoesteltelt.nl een pakje weghalen voor een spannende foto. De foto van Barry Atsma is gemaakt door fotograaf Rene de Haan”, aldus Hugo Suidman, Marketing Directeur KPN Mobiel Consumentenmarkt. Door de actie te ‘liken’ maak je kans op één van de 40 speciale Pink Ribbon toestellen. Deze winnaars mogen ook een deel van de foto onthullen. Barry Atsma: “Ik heb geen moment getwijfeld om mee te doen aan deze actie. Borstkanker is een vreselijke ziekte, door mijn rol in ‘Komt een vrouw bij de dokter’ ben ik mij daar nogmaals heel erg bewust van geworden.”

Elk toestel telt
Sinds 2006 steunen KPN en Samsung Stichting Pink Ribbon in de strijd tegen borstkanker, altijd met een speciale campagne. 1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker in haar leven dus borstkanker raakt ons allemaal, direct of indirect. “Elk jaar verkopen wij in oktober, de internationale Borstkankermaand, en november limited edition Pink Ribbon telefoons. Een deel van de opbrengst (inmiddels bijna 1 miljoen euro) doneren wij aan Stichting Pink Ribbon. Dit jaar gaat het om: de Samsung Galaxy S Plus White en de Samsung Ch@t 335 White. Iedere telefoon levert € 10 voor Stichting Pink Ribbon op. In totaal willen we minstens € 150.000 ophalen”, aldus Geert Mol, Marketing Manager Mobile van Samsung.

Pink Ribbon
Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij heeft als doel om het aantal mensen dat borstkanker krijgt te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor patienten en hun naasten te verbeteren. Pink Ribbon ontvangt geen overheidssubsidies en is volledig afhankelijk van inkomsten uit donaties en acties van particulieren en bedrijven. Help mee en steun Pink Ribbon. Jouw steun is hard nodig, als je weet dat 1 op de 8 vrouwen in haar leven borstkanker krijgt. Ga naar www.pinkribbon.nl en kijk hoe je kunt helpen. Stichting Pink Ribbon heeft het CBF-keur voor goede doelen.

Over KPN
KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN tevens volledig beheerde telecommunicatie- en ICT-oplossingen. KPN-dochter Getronics biedt wereldwijd ICT-diensten aan en is marktleider in de Benelux op het gebied van werkplekbeheer. Getronics beheert 2,2 miljoen werkplekken. In Duitsland en Belgie volgt KPN een meermerkenstrategie in de mobiele markt en neemt daar met E-Plus en BASE een derde positie in. KPN beheert met iBasis een efficiente, op IP gebaseerde infrastructuur waarop wereldwijd wholesale-netwerkdiensten worden aangeboden aan andere operators.
Per 31 december 2010 bediende KPN meer dan 42,2 miljoen klanten, waarvan 33,9 miljoen mobiele klanten, 4,4 miljoen met een vaste telefoonaansluiting, 2,8 miljoen met een internetaansluiting en 1,2 miljoen televisieklanten. Met 19.192 FTEs in Nederland (30.599 FTEs voor de hele groep) behaalde KPN in 2010 een omzet van EUR 13,4 miljard en een EBITDA van EUR 5,5 miljard. KPN is in 1989 verzelfstandigd en is genoteerd aan de beurs van Amsterdam.

Over Samsung Electronics
Samsung Electronics is wereldwijd marktleider op vele gebieden, varierend van monitoren en TV’s tot mobiele telefoons en geheugenchips. Als een van de snelst groeiende merken ter wereld, behaalde Samsung in 2010 een totale omzet van US$ 135,8 miljard. Bij het bedrijf werken circa 190.500 mensen op 206 vestigingen in 68 landen in negen onafhankelijk opererende business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Memory, System LSI en LCD. Samsung Electronics Benelux is met een omzet van meer dan € 1 miljard een van de weinige ‘1 billion euro companies’ in de Benelux. Voor meer informatie over Samsung Electronics Benelux kunt u bellen naar 0900-SAMSUNG (€ 0,10 p/m) of www.samsung.com bezoeken.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen