NIMA Zorgprijs

Array

De NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs. Nomineer jouw organisatie voor ‘dé beste marketing in de zorg-case’ en maak kans op de NIMA Zorgprijs 2011 én een training ‘Klantgerichtheid‘ aangeboden door de Efteling.

De uitreiking vindt jaarlijks plaats tijdens het NIMA Zorgcongres, dat dit jaar plaatsvindt op 29 november 2011 in het bijzondere Corpus Congress Centre. De prijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Marketing in de Zorg.

Criteria
De prijs wordt toegekend aan een zorgorganisatie die zich weet te onderscheiden met zijn producten of andere innovatieve ontwikkelingen. Winnaars maken aantoonbaar gebruik van marketingprincipes en -instrumenten. Een sterke visie en het centraal stellen van de klant spelen daarbij een belangrijke rol. Een jury beoordeelt de cases van instellingen die zijn aangedragen op basis van vier criteria.

NIMA Zorgprijs 2011
Het juryberaad voor de NIMA Zorgprijs 2011 heeft plaatsgevonden! Uit de zeventien inzendingen zijn drie kanshebbers gekozen die hun case mogen presenteren en verdedigen tijdens de zesde editie van het NIMA Zorgcongres op 29 november, waar vakjury én publiek de winnaar bepalen.

De NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs én een training ‘Klantgerichtheid’ aangeboden door de Efteling.

De finalisten in willekeurige volgorde:

• De Stadsbrug (Altrecht)
• Indigo (Indigo Service Organisatie)
• VGZ ZorgHulp (VGZ)

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen