NIMA Zorgprijs
ArrayDe NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs. Nomineer jouw organisatie voor ‘dé beste marketing in de zorg-case’ en maak kans op de NIMA Zorgprijs 2011 én een training ‘Klantgerichtheid‘ aangeboden door de Efteling.
De uitreiking vindt jaarlijks plaats tijdens het NIMA Zorgcongres, dat dit jaar plaatsvindt op 29 november 2011 in het bijzondere Corpus Congress Centre. De prijs is een initiatief van het expertiseplatform NIMA Marketing in de Zorg.
Criteria
De prijs wordt toegekend aan een zorgorganisatie die zich weet te onderscheiden met zijn producten of andere innovatieve ontwikkelingen. Winnaars maken aantoonbaar gebruik van marketingprincipes en -instrumenten. Een sterke visie en het centraal stellen van de klant spelen daarbij een belangrijke rol. Een jury beoordeelt de cases van instellingen die zijn aangedragen op basis van vier criteria.
NIMA Zorgprijs 2011
Het juryberaad voor de NIMA Zorgprijs 2011 heeft plaatsgevonden! Uit de zeventien inzendingen zijn drie kanshebbers gekozen die hun case mogen presenteren en verdedigen tijdens de zesde editie van het NIMA Zorgcongres op 29 november, waar vakjury én publiek de winnaar bepalen.
De NIMA Zorgprijs is bestemd voor de zorgorganisatie die het meest succesvol is in het opzetten en uitvoeren van marketing in de gezondheidszorg. Alleen organisaties die een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs én een training ‘Klantgerichtheid’ aangeboden door de Efteling.
De finalisten in willekeurige volgorde:
• De Stadsbrug (Altrecht)
• Indigo (Indigo Service Organisatie)
• VGZ ZorgHulp (VGZ)