Mobiele hulp voor de thuiszorg
ArrayVoor thuiszorg en ledenorganisaties zijn hun cliënten het allerbelangrijkste. KorènCRM presenteert een mobiele versie van hun CRM waarmee er volgens hen tijd en papierwerk bespaard wordt en er dus meer tijd over blijft voor cliëntcontact. Met de mobiele versie kunnen cliëntgegevens namelijk overal worden ingezien en kunnen taken geregistreerd worden. Door de koppeling met de centrale CRM is managementinfo direct beschikbaar en is de administratie automatisch bijgewerkt. Daarnaast is er ook Google Maps integratie waarmee er direct naar cliëntadressen genavigeerd kan worden.
Ontwikkelaar Joeri Noort: “Er bestaan voor de thuiszorg te weinig ICT tools die echt meerwaarde hebben voor thuiszorgmedewerkers. Met onze mobiele CRM bespaart men zich veel tijd en papierwerk. Het versoepelt communicatie tussen management, de ledenservice en de cliënt.”
In een promotie video [https://youtu.be/8YTxwd0qmNw] over de mobiele versie navigeert een thuiszorgmedewerker naar haar bestemming om vervolgens ter plekke allerlei comfortdiensten te leveren met behulp van Korèn Mobiel. Deze kunnen via de mobiele versie ingezien worden en daarna geregistreerd worden bij de administratie.
KorènCRM directeur Harry van Lamoen: “Wij zijn ooit begonnen met het ontwikkelen van software op maat voor de thuiszorg en ledenorganisaties en hebben vanuit daar uiteindelijk standaard software ontwikkeld omdat daar vraag naar was. We weten na 17 jaar specialistisch werk in de sector wat goed werkt voor zowel management als medewerkers.”
KorènCRM onderscheidt zich van andere CRM software omdat de software ontwikkeld is op verzoek van twee thuiszorgorganisaties. Careyn en Vierstroom hadden behoefte aan een CRM die speciaal geschikt zou zijn voor de thuiszorg. De software wordt door veel verschillende thuiszorgorganisaties waaronder Vivent, Vitras, Zorgbalans en Viva gebruikt.
Noort: “Er gaat vaak teveel tijd zitten in het rapporteren en administratief werk waardoor er soms te weinig tijd overblijft voor een kopje koffie. Een mobiele versie van de CRM biedt veel mogelijkheden. Het kan onderweg, bij de cliënt thuis maar bijvoorbeeld ook in de thuiszorgwinkel gebruikt worden.”
Thuiszorgorganisaties die al gebruik maken van KorènCRM krijgen drie Mobiele accounts gratis in gebruik zodat ze zelf kunnen ondervinden of het product iets toevoegt aan hun werkzaamheden.
Geïnteresseerde bedrijven kunnen op aanvraag zowel KorènCRM als KorènMobiel inzien en ervaren.