#hetraaktmijook – loop mee met Utrecht Marathon

Ja, het het raakt mij ook
Heb je de campagne #hetraaktmijook al gezien? Wat een prachtig initiatief! Wij doen natuurlijk mee, jij ook? Laten we elkaar accepteren zoals we zijn en om wie we zijn en help elkaar door het statement ‘het raakt mij ook’ te maken. Want, iedereen krijgt in het leven te maken met psychische problemen, zelf of in z’n omgeving. Klik op de roze knop hieronder om mee te doen.
Ja het raakt mij ook

Kom in actie!
Vind je het leuk om creatief of actief bezig te zijn en dat ook nog voor een goed doel te doen? Dan heten we je van harte welkom op ons speciale actieplatform. Hardlopen, koekjes bakken, kleding inzamelen, feestjes vieren of iets verkopen? Het maakt allemaal niet uit. Het belangrijkste is dat we op deze manier, samen met jou, mensen met psychische problemen kunnen helpen.
Kom in actie

Ga aan de slag met het Mindfulness werkboek
In het Mindfulness werkboek van Flow staan zes thema’s centraal, zoals ‘Waarom nemen we onze gedachten zo serieus?’ en ‘Waarom vinden we nieuwe dingen zo eng?’ Naast interviews en artikelen vind je in het werkboek ook invulpagina’s, simpele oefeningen, een test en tekenopdrachten. Voor € 15,- ontvang je dit praktische werkboek en daarmee steun je ook het werk van Fonds Psychische Gezondheid.
Help jij ook mee?

Gratis startbewijzen Utrecht Marathon
Ben je fervent hardloper en wilde je altijd al eens meedoen aan de Utrecht Marathon? Dan is dit je kans! We hebben nog een paar gratis startbewijzen voor de halve marathon en de 10 km op 20 maart 2016. In ruil daarvoor vragen we van jou wat sponsorgeld. Goede deal, toch?

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Stuur via de onderstaande knop een mail met je gegevens, vermeld aan welke afstand je mee wilt doen en waarom je mee wilt doen.
Ik wil een startbewijs

Doe een online training mindfulness
Heb je het gevoel dat je wordt opgeslokt door de drukte van alledag en wil je minder stress en meer rust in je leven? Doe jezelf dan een online training mindfulness cadeau! In acht weken leer je anders om te gaan met stress, meer aandacht te krijgen voor het hier en nu en de rust te vinden waar je naar verlangt.
Doe de training

Bron: Fonds Psychische Gezondheid