Q-Park geeft de Hartstichting een sportief hart
Array
Komend voetbalseizoen prijkt het logo van de Hartstichting op het MVV voetbalshirt
Dit is een origineel bericht van Q-Park N.V.
Q-Park, hoofdsponsor van MVV Maastricht, heeft de logoruimte op het voetbalshirt aangeboden aan de Hartstichting. Gedurende het voetbalseizoen, augustus 2012 tot en met mei 2013, prijkt het logo van de Hartstichting op het MVV voetbalshirt, voor zowel de thuis- als de uitwedstrijden.
Q-Park besteedt al jaren aandacht aan het hart, voor medewerkers, parkeerders en andere belanghebbenden. Bijvoorbeeld door steeds meer Q-Park parkeerfaciliteiten te voorzien van een hartdefibrillator (AED) en steeds meer medewerkers jaarlijks een reanimatietraining aan te bieden.
Ook heeft Q-Park, in samenwerking met MVV, de provincie en de Hartstichting, deelgenomen aan een lokale actie om meer dan 250 vrijwilligers op te leiden en aan te melden bij een AED-Alert systeem.
Q-Park en de Hartstichting willen de samenwerking verder verstevigen en ook nationaler inzetten om de maatschappelijke betrokkenheid voor het hart, gezond leven en bewegen te verhogen. Hiermee hopen beide organisaties een bijdrage te kunnen leveren aan de hartveiligheid van Nederland.
Over Q-Park
Q-Park behoort tot de top van Europese parkeerondernemingen met parkeerfaciliteiten in eigendom, exploitatie, beheer of een combinatie daarvan. Q-Park is een erkend kwaliteitsleider op het gebied van parkeren en heeft in Nederland een portfolio van meer dan 300 parkeerfaciliteiten met meer dan 90.000 parkeerplaatsen.
Over de Hartstichting
Voor meer informatie over het werk van de Hartstichting zie www.hartstichting.nl.