Start nominatieronde voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2008
ArrayTot 30 september aanstaande kunnen marketeers en andere klantgerichte professionals in Nederland hun nominaties aandragen voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2008. De prijs wordt uitgereikt aan de organisatie die in 2008 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing. Alleen organisaties die daarmee een stimulans geven aan het vakgebied en een inspiratie zijn voor anderen maken een kans op de prijs. Komt jouw organisatie in aanmerking voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2008 of wil jij een andere organisatie nomineren?
Stuur dan voor 30 september een mail met jouw voorkeur(en) naar [email protected]. Alle criteria voor deze prijs zijn te vinden op www.nima.nl/gezondheidszorgprijs. Eind oktober gaat de jury in beraad over de winnaar van de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2008. De winnaar wordt op 18 november tijdens het NIMA Marketing in de Zorgcongres bekendgemaakt.
Jurysamenstelling
De vakjury van de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2008 bestaat uit de volgende professionals: Claudia Zuiderwijk (voorzitter Raad van Bestuur van Tergooiziekenhuizen), Atie Schipaanboord (adjunct directeur De Nederlandse Patienten Consumenten Federatie), Paulien Terwijn (locatie directeur Diakonessenhuis Utrecht) en Annemieke Bambach (algemeen directeur De drie Notenbomen).Â
NIMA vakgroep Marketing in de Zorg
De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs is een initiatief van de NIMA vakgroep Marketing in de Zorg. Dit ketenbrede platform is opgericht voor en door mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg en profileert het marketinggedachtegoed, discussieert over zorgvraagstukken en ontwikkelt innovatieve ideeen. De groep gelooft in de positieve invloed van netwerken met de stakeholders in de keten en de klankbordfunctie met professionals.