
Marketing masterclass met topsprekers van Holland Consulting Group
ArrayOp 24 maart aanstaande organiseert de NVFM samen met de Holland Consulting Group een interactieve bijeenkomst over de Hot’s en Not’s van een goede marketingstrategie. Topsprekers John Koster, Andy Mosmans, Arend Ardon, Mike Hoogveld en Cris Zomerdijk zullen thema’s bespreken zoals de trends in 2016, het belang van corporate branding, de multichannel strategie en de customer journey.
Vanaf 13.30 uur start het programma in Kasteel Groenendaal te Baarn met een introductie door prof. dr. John Koster. Hij is vennoot en tevens voorzitter van Holland Consulting Group. Daarnaast is hij als hoogleraar marketing verbonden aan Nyenrode Business Universiteit. Hij adviseert, publiceert en doceert over commerciële en strategische vraagstukken. Daarna volgen diverse plenaire en breakout sessies over Klantgerichtheid, Multichannel en Customer Journey strategieën. Een niet te missen programma waarmee je je marketing gaat liften naar een next level…
Aanmelden kan via de website www.nvfm.nl. Deelname is gratis voor leden. Introducees zijn ook van harte welkom. Kijk voor de voorwaarden op www.nvfm.nl
Het programma bevat diverse plenaire en breakout sessies:
- Multichannel door Mike Hoogveld – Snel en wendbaar werken
Wie in de toekomst succesvol wil blijven moet zich vliegensvlug kunnen aanpassen om de klant langs allerlei kanalen tegelijkertijd te kunnen bedienen. Hoe kom je tot een naadloze klantervaring in een multichannel omgeving? Mike Hoogveld laat je een nieuwe manier ervaren om je klant op alle fronten optimaal te bedienen én continu te blijven verbeteren met behulp van agile technieken.
- Klantgerichtheid door Cris Zomerdijk – Kom in beweging
‘De klant is koning’ en toch is de dagelijkse realiteit vaak anders. Er ontstaat intern gedoe, lekt energie weg en de focus is meer gericht op het voldoen aan procedures dan het helpen van de klant. Hoe doorbreek je deze patronen en creëer je klantenthousiasme en succesvolle gedragsverandering bij jezelf en de collega’s.
- Customer journey door John Koster – De ultieme klantreis
Aan de hand van een praktijkvoorbeeld ervaar je de kracht van de customer journey. Een praktisch instrument om verbeterpotentieel op te sporen. Strategisch en ook heel praktisch. Het zet aan tot klantgericht denken en geeft direct focus aan klantacties. Leer je klant verrassen en een optimale klantreis te bieden.
Over de NVFM
De NVFM is de beroepsvereniging voor marketeers die actief zijn in de biotechnologie, medische hulpmiddelen en farmaceutische industrie. De vereniging telt momenteel ruim 230 leden. De NVFM heeft ten doel door het verdiepen & uitwisselen van de kennis de professionele deskundigheid van haar leden te bevorderen. Centraal staan de bijeenkomsten die gedurende het gehele jaar door worden georganiseerd en die in het teken staan van kennisoverdracht en -uitwisseling. Daarnaast worden ook andere communicatiemiddelen ingezet om de leden te informeren over ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg.