Sterk staaltje Buzz marketing van Achmea

Array

Vandaag ontving ik via Gert (dank je wel) de tip over de nieuwste actie van Achmea. Een sterk staaltje Buzz marketing.
Buzz-marketing is een term die al jaren gebruikt wordt voor de wat atypische marketingacties. Aan de hand van creatieve communicatie, wordt er getracht om maximale Word of Mouth te creëren. Sinds de opkomst van weblogs worden ook bloggers actief gebruikt als kanaal voor fluisterreclame. Andere krachttermen die regelmatig gebruikt worden voor buzz-marketing zijn viral, guerilla of streetmarketing.

Nieuw is de invulling die Achmea hieraan geeft aan buzz. ZIj hebben een filmje ontwikkeld waar in jij als verstuurder van het bericht. Bekijk hier het filmpje. Via de website van Achmea kan je het filmpje versturen door iemand die je kent met zijn naam aan te spreken en jouw naam wordt ook vermeld. Geweldige actie

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen