Registratie Zorglijn Erasmusbrug geoptimaliseerd

Array

Medewerkers van de Zorglijn van Erasmusbrug maken sinds kort gebruik van de applicatie ISEZ (Informatie Systeem Erasmusbrug Zorglijn). Een informatie- en call-registratiesysteem, dat Seneca speciaal voor Erasmusbrug heeft ontwikkeld op basis van Smartsite iXperion. Het content management systeem(CMS) Smartsite vormt de basis voor steeds meer digitale informatiekanalen van Erasmusbrug.

De Zorglijn van Erasmusbrug wordt sinds kort ondersteunt met de applicatie ISEZ. Met deze applicatie is Erasmusbrug in staat gesprekken juist te registreren en uiteindelijk eenduidig te facturen aan de klant.
“Erasmusbrug is een fusieorganisatie.” vertelt Maarten den Heijer, Manager Zorglijn bij Erasmusbrug. “Het was ons doel om alle organisaties met één systeem te laten werken. Het systeem dat wij in gebruik hadden was zwaar verouderd. Er was geen uniformiteit in de rapportages naar onze klanten. Voor het maken van de rapportages waren ook veel handelingen noodzakelijk. Dat hoeft nu niet meer.”

Steven Heye, projectleider bij Erasmusbrug vult aan “De dienstverlening van Erasmusbrug is ook uitgebreid in de loop der jaren door de fusies en groei van de organisatie. Een nieuw systeem moest dan ook aansluiten bij onze huidige en toekomstige wensen. Zo wilden wij een systeem dat uitblinkt in eenvoud, beschikbaarheid, stabiliteit en snelheid. Als er gebeld wordt moet binnen een paar seconden de juiste gegevens beschikbaar zijn. Vervolgens moet de nieuwe call snel verwerkt kunnen worden.”

“Dat is het mooie van de Smartsite applicatie. Op één redactieomgeving kunnen alle gegevens worden geregistreerd. Deze gegevens kunnen vervolgens op verschillende omgevingen worden gepubliceerd. Daarom is Smartsite iXperion ook een strategische keus voor Erasmusbrug. De ISEZ callcenter applicatie kunnen we ook voor andere partijen inzetten. De basis staat er al. Ideaal!”

Achtergrondinformatie over het project leest u in de klantcase op www.seneca.nl.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen