Persbericht van The Sales College n.a.v. de uitzending van Tros Radar op 5 mei 2008.

Array

De inhoud van de TV-uitzending van 5 mei 2008 van TROS Radar heeft ons als werving, selectie en detacheringsbureau geschokt en door de tendentieuze montage geschaad, zoveel staat inmiddels vast. Ons past in dit kader zelfreflectie, evaluatie en open communicatie naar onze opdrachtgevers. Aan die drie zaken en niets anders, hebben we daarom de afgelopen dagen primair besteed.

Na evaluatie en feiten-onderzoek intern , hebben we vanzelfsprekend onmiddellijk een ruime hartgrondige discussie gevoerd over de belangen van onze opdrachtgevers, met wie we ons verwantvoelen en van wie we ons kunnen voorstellen dat ze zich in hun belangen geschaad voelen door de uitzending van TROS Radar, zeker nu daarin zaken aan het licht zijn gekomen die niet door de beugelkunnen.

Wij distantiëren ons met klem van de taal die door één van onze cursusleiders is gebezigd. Een aantal van zijn uitspraken is zeer nadrukkelijk uit de context getrokken, maar dan nog vinden we binnen The Sales College de woorden zoals door hem gebezigd niet passen bij het kwaliteitsniveau dat wij als bedrijf onszelf continue opleggen. Inmiddels hebben we de trainer in kwestie daarom ontheven van zijn functie.

Wij hechten eraan nogmaals ten overvloede te onderlijnen dat we bij The Sales College expliciet werken volgens de CGR-richtlijnen, die we ten volle respecteren. Zelfs onze aspirant-artsenbezoekers worden vanaf dag-1 met deze CGR-richtlijnen en het grote belang ervan geconfronteerd.The Sales College zal constant haar procedures en richtlijnen verder aanscherpen in lijn met de wensen van onze opdrachtgevers.

We hopen dat open communicatie, ook in tijden van tegenwind, altijd de basis zal blijven voor een effectieve samenwerking.

Recente artikelen