Pink Ribbon Magazine 2010 is verrassend anders

Array

Pink Ribbon Magazine 2010 ligt weer in de winkels.
En die is verrassend anders dan de vorige jaren. Maar het doel blijft natuurlijk onveranderd: de opbrengst gaat voor de volle 100% naar de strijd tegen borstkanker. Sanoma Uitgevers geeft de charity glossy dit jaar voor de zevende keer uit.

‘Live to Inspire’ is het thema van Pink Ribbon Magazine 2010 die vanaf morgen in de winkel ligt. Vandaag is de feestelijke lancering in de Westerunie in Amsterdam.

Inhaak Award
Dit jaar reikt Sanoma ook voor het eerst de Pink Ribbon Magazine Inhaak Award uit, voor de advertentie die het origineelst inhaakt op het thema. Winnaar is geworden: Mercedes. En die krijgt daarmee, behalve de Inhaak Award, gratis mediaruimte in print en digitale media van Sanoma ter waarde van 25.000 euro. Tweede en derde prijs zijn voor Nivea en Samsung KNP.

Verrassende bijdrages
Wat brengt Pink Ribbon Magazine 2010? Eerlijke verhalen van vrouwen en mannen over borstkanker. Bijzondere cadeautjes. Indrukwekkende foto’s en gedichten. En verrassende bijdrages van Renée Soutendijk, Kim-Lian, Quinty Trustfull, Peter R. de Vries, Giel Beelen, Melissa Etheridge en Jonnie & Therèse Boer.

Cadeautje voor jezelf
“Het is een fantastisch en sprankelend magazine geworden,” zegt hoofdredacteur en bladenmaker Ellen de Jong. “Heel anders ook dan de vorige nummers. Met een bijzondere vormgeving. Met heel esthetische fotografie. Met een handig overzicht van alle Pinkactiviteiten in oktober. Het is echt een cadeautje voor jezelf, deze Pink. Of om weg te geven natuurlijk. Je kunt ‘m ook online bestellen op onze site pinkribbonmagazine.nl. Die is helemaal vernieuwd.”

Grey en Kramer
Redactie, marketing & uitgever van Sanoma, freelancers, drukker, reclamebureau – ze hebben allemaal weer voor niets aan Pink Ribbon Magazine 2010 meegewerkt. De campagne is opnieuw, na het spraakmakende succes van vorig jaar, van Grey Amsterdam. Johan Kramer regisseerde de commercial, met muziek van Junkie XL.

Pink Ribbon Magazine 2010 is verrassend anders from Image2Media on Vimeo.

Ruim 4,5 miljoen
De opbrengst van het magazine komt volledig ten goede aan de Stichting Pink Ribbon. De afgelopen zes jaar heeft de glossy al € 4.680.307 opgehaald. “Wij zijn geweldig blij dat Sanoma Uitgevers ons ook dit jaar weer steunt met Pink Ribbon Magazine 2010,” zegt Ida van Belle van Stichting Pink Ribbon. “Door de donaties van Sanoma Uitgevers hebben we een groot aantal zorgprojecten kunnen financieren die bijdragen aan verbetering van zorg voor borstkankerpatienten en hun naasten.”

Pink Ribbon Magazine, vanaf vandaag in de winkel dus, kost € 5,95.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: sanoma-uitgevers.nl

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen