Verbeterde gastvrije ontvangst bij GGzE
ArrayGemakkelijk, snel en vriendelijk
Voor haar bezoekers heeft GGzE de ontvangst in De Grijze Generaal verbeterd. Cliënten kunnen nu zelfstandig, sneller en gemakkelijker hun weg vinden naar de afspraak. Maandag 11 mei zijn we feestelijk van start gegaan.
Veel cliënten van GGzE bezoeken voor hun behandeling de locatie De Grijze Generaal in Eindhoven Noord nabij Winkelcentrum Woensel. Goede mensvriendelijke zorg is hier het uitgangspunt. Dat geldt ook voor alles ‘om de zorg heen’. Reden voor GGzE om ook de ontvangst van de bezoekers te verbeteren. Door deze verbeterde ontvangst kunnen bezoekers zelfstandig, sneller en gemakkelijker hun weg vinden naar de afspraak.
Zelfstandig
In de hal op de begane grond van De Grijze Generaal zijn twee aanmeldzuilen geplaatst. Bezoekers melden zich via de zuilen aan voor de behandelafspraak en worden vervolgens doorverwezen naar een van de wachtruimten. Als dat gewenst is staan gastheren, gastvrouwen en medewerkers van de servicebalie klaar om de bezoekers hierbij te helpen. Nadat de behandelaar een automatische melding heeft ontvangen haalt hij de bezoeker op in de wachtruimte.
Feestelijk van start
Op maandag 11 mei is GGzE feestelijk gestart met de verbeterde ontvangst van haar bezoekers. Door zich via een zuil aan te melden gaf GGzE bestuurder Joep Verbugt de officiële aftrap voor de verbeterde ontvangst.
Mensgericht
Ook achter de schermen is deze gastvrije ontvangst een verbetering. Administratieve handelingen zijn nu verder geautomatiseerd waardoor er meer tijd is voor mensgerichte zorg. En dat is precies waar GGzE voor staat.
Fotobijschrift: Gastvrije ontvangst door GGzE; gemakkelijker, snel en vriendelijk