Brijder één van de drie finalisten NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009

Array

brijderDe finalisten voor de NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2009 zijn door de jury bekend gemaakt. Brijder heeft haar online behandelingen, zoals www.alcoholondercontrole.nl ingediend en is hiermee één van de drie finalisten. De winnaar wordt op 30 november tijdens het NIMA Marketing in de Zorgcongres bekendgemaakt.

De prijs wordt uitgereikt aan de zorgorganisatie die in 2009 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing. Alleen organisaties die hiermee een inspiratie zijn voor anderen en een stimulans geven aan het vakgebied maken een kans op de prijs. Brijder neemt het op tegen St. Anna zorggroep en V&VN.

Het juryrapport
De reden waarom Brijder tot de kanshebbers hoort, is volgens de jury dat: “Brijder een nieuwe markt en doelgroep heeft aangeboord met nieuwe marketingtechnieken, namelijk internet. Deze tool is bewust gekozen en afgestemd om de doelgroep die ze wilden bereiken. Resultaat is marktleiderschap in korte tijd. Knap! Innovatie is een pluspunt van deze casus. Maar zeker ook de bewuste manier van aansluiten op de doelgroep en de inzet van de specifieke marketingmiddelen (free publicity en internetmarketing).De effectmeting op de klanten laat zien dat Brijder welbewust de juiste marketingkeuzes maakt.”

De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs is een initiatief van de expertgroep NIMA Marketing in de Zorg. Dit ketenbrede platform is opgericht voor en door mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg en profileert het marketinggedachtegoed, discussieert over zorgvraagstukken en ontwikkelt innovatieve ideeen.
Ervaring

Brijder, één van de grootste verslavingszorginstellingen in Nederland, biedt momenteel de volgende online behandelingen: www.alcoholondercontrole.nl, www.cannabisondercontrole.nl, www.drugsondercontrole.nl, www.rokenondercontrole.nl, www.gokkenondercontrole.nl en www.internetondercontrole.nl. Brijder verwacht in 2011 ruim 20% van haar patienten via internet te begeleiden.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen