Congres Klantbeloften in de zorg
ArrayOp donderdag 14 januari organiseert NVZ Plus! in samenwerking met de Nederlandse Patienten Consumenten Federatie (NPCF) en het Minsterie van Binnenlandse Zaken en Koningsrelaties (BKZ) het Congres Klantbeloften in de zorg. Tijdens het congres zullen de volgende thema’s aan de orde komen:
Thema’s:
- De verandering: van patient naar klant
- Het beleid: klantgerichtheid en klantbeloften
- De voordelen van klantbeloften: wat levert het op?
- De kracht van patientenparticipatie: focusgroepen en spiegelgesprekken
- Initiatie door het bestuur of bestuurders betrekken?
- De interne effecten van klantbeloften: een concreet verbeterproces
- Klantbeloften en marketingcommunicatie: wat doet het voor je positionering?
Betrokken ziekenhuizen
Bij dit congres zijn meerdere ziekenhuizen betrokken. Dit zijn: AMC in Amsterdam, Atrium Medisch Centrum en het Erasmus Medisch Centrum.
Datum: Donderdag 14 januari
Tijd: Van 12:00 uur – 17:15 uur
Locatie: Nyenrode Business Universiteit in Breukelen
Prijs: € 325,-
Het programma
Het programma is als volgt:
12.00 – 12.45: Ontvangst met lunch
12.00 – 14.45: Plenair programma door onder meer
de NVZ, NPCF, BKZ en het Atrium
14.45 – 15.10: Pauze
15.10 – 16.00: Themasessieronde 1
16.00 – 16.25: Pauze
16.25 – 17.15: Themasessieronde 2
17.15 – 18.00: Borrel
Bron: NVZ