Opbrengst van het Pink Ribbon magazine 2010 is: € 973.824,37
ArrayDe opbrengst van het Pink Ribbon magazine 2010 is: € 973.824,37.Sanoma bedankt iedereen die zijn bijdrage aan het magazine heeft geleverd of het heeft gekocht! In de maand oktober is !Pink Ribbon Magazine 2010 over veel toonbanken gegaan.
Vandaag maakte Sanoma Media de opbrengst van het Pink Ribbon Magazine 2010 ‘Live Pink to inspire’ bekend. Wij mochten een cheque in ontvangst nemen met het fantastische bedrag van € 973.824,37! Wat een geweldige opbrengst! De donatie is het resultaat van de verkoop van 107.533 magazines en diverse nevenactiviteiten zoals de ‘Music to Inspire’ actie, waar muziek kon worden gedownload.Â
Sanoma Media steunde ons vorig jaar alweer voor het zevende jaar volledig om niet met het uitgeven van het magazine. 100% van de opbrengsten, inclusief de advertentieinkomsten, gaan volledig naar de Stichting. Dat is geweldig! Met deze donatie van Sanoma Media heeft Stichting Pink Ribbon een aantal prachtige projecten kunnen financieren. Totaal doneerde Sanoma Media aan Stichting Pink Ribbon 5,6 miljoen euro.
Sanoma Media committeert zich ook dit jaar weer aan Stichting Pink Ribbon. Eind september, vlak voor de start van de Borstkankermaand zal de achtste editie van het charity magazine weer verkrijgbaar zijn. Wij vinden dit fantastisch en kijken uit naar het nieuwe magazine!