Opbrengst van het Pink Ribbon magazine 2010 is: € 973.824,37

Array

De opbrengst van het Pink Ribbon magazine 2010 is: € 973.824,37.Sanoma bedankt iedereen die zijn bijdrage aan het magazine heeft geleverd of het heeft gekocht! In de maand oktober is !Pink Ribbon Magazine 2010 over veel toonbanken gegaan.
Vandaag maakte Sanoma Media de opbrengst van het Pink Ribbon Magazine 2010 ‘Live Pink to inspire’ bekend. Wij mochten een cheque in ontvangst nemen met het fantastische bedrag van € 973.824,37! Wat een geweldige opbrengst! De donatie is het resultaat van de verkoop van 107.533 magazines en diverse nevenactiviteiten zoals de ‘Music to Inspire’ actie, waar muziek kon worden gedownload. 

Sanoma Media steunde ons vorig jaar alweer voor het zevende jaar volledig om niet met het uitgeven van het magazine. 100% van de opbrengsten, inclusief de advertentieinkomsten, gaan volledig naar de Stichting. Dat is geweldig! Met deze donatie van Sanoma Media heeft Stichting Pink Ribbon een aantal prachtige projecten kunnen financieren. Totaal doneerde Sanoma Media aan Stichting Pink Ribbon 5,6 miljoen euro.

 

Sanoma Media committeert zich ook dit jaar weer aan Stichting Pink Ribbon. Eind september, vlak voor de start van de Borstkankermaand zal de achtste editie van het charity magazine weer verkrijgbaar zijn. Wij vinden dit fantastisch en kijken uit naar het nieuwe magazine!

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen