CBG Jaarverslag 2011 verschenen

Op woensdag 6 juni is tijdens de Collegedag het Jaarverslag 2011 van het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen gepresenteerd. Het thema van dit jaar is ‘Voortdurende verbetering door wetenschappelijke onderbouwing’. Het CBG is altijd op zoek naar manieren om de kwaliteit en de kwantiteit van het werk te versterken. Inzicht in de laatste wetenschappelijke stand van zaken draagt hier in belangrijke mate aan bij. Daarom is verankering in klinisch-wetenschappelijke en academische netwerken een van de vijf strategische doelstellingen van het CBG.

In dit jaarverslag illustreren we aan de hand van interviews hoe weten- schappelijke participatie en inzichten in 2011 hebben bijgedragen aan de uitvoering van de taken van het CBG. Tevens vindt u een cijfermatig overzicht en voorbeelden van uitdagingen die het CBG in 2011 tegenkwam bij het uitvoeren van taak en missie. Met deze opzet streven we naar een toegankelijke, transparante en patientgerichte manier van verslaglegging van onze activiteiten.

bron: CBG-MEB