Olympische kampioenen openen Ambition Zone in Londen
ArrayMaarten van der Weijden (Olympisch kampioen 10 kilometer Open Water Zwemmen) en Iefke van Belkum (Olympisch kampioen waterpolo) openden op 26 juli de Ambition Zone in het Holland Heineken House.Maarten: “Ik weet als geen ander hoe belangrijk gezondheid en vitaliteit is. Je hebt niet altijd alles in de hand, maar ik heb door mijn ambitie een wereldprestatie kunnen neerzetten. Ik hoop dat ook hier in Londen veel bezoekers hun ambitie ontdekken en met hun gezondheid aan de slag gaan.â€
Net als in het Holland Heineken House in Beijing en Vancouver worden bezoekers uitgedaagd niet alleen over hun gezondheid na te denken, maar er ook actief iets aan te doen. DSM, Unilever en Zilveren Kruis stellen in hun speciaal ontwikkelde Ambition Zone vitaliteit en ambitie centraal. Als partners van NOC*NSF laten zij iedereen zien en beleven dat je met kleine ambities structureel je leefstijl en gezondheid kan verbeteren.
De drie bedrijven hebben van oudsher een belangrijke rol als het gaat om gezondheid, bewegen, voeding, duurzaamheid en innovatievermogen. In een spectaculaire 3D film worden bezoekers geprikkeld na te denken over hun ambitie. Daarnaast kunnen bezoekers ter plekke in actie komen op de innovatieve roeisimulator van DSM om hun beste tijd neer te zetten voor de Olympische Bootrace. Dove Men + Care test de kennis en snelheid in een speciaal ontwikkelde boksquiz met Arnold Vanderlyde. Bij de Zilveren Kruis Energy Challenge speel je een game op een interactieve vloer, waarbij je leert hoe je optimaal met je energie omgaat.
In de Ambition Zone in London kun je 18 dagen aan de slag met je ambitie, deze op de foto laten vastleggen op het olympische podium en delen met vrienden en familie in Nederland. Op 2 augustus bezoekt de Vrouwen Holland 8 de Ambition Zone en op 6 augustus komt Arnold Vanderlyde zijn eigen boksquiz testen. Wil je alles volgen over de Ambition Zone? Volg ons op www.facebook.com/ambitionzone. Daar vind je vanaf vrijdag 27 juli ook een filmpje over de Ambition Zone.
Bron: DSM, Unilever en Zilveren Kruis Foto: Sander Stoepker