Antwoord op alle vragen na een overlijden

Array

Antwoord op alle vragen na een overlijden Publicatietijd: 11/03/2008 14:35 Rubriek: Binnenland Organisatie: Monuta Uitvaartzorg en -verzekeringen IPTC: Economie, Business & Financien / Financiele & Zakelijke diensten / Begrafenis & Crematie-Sociale Vraagstukken / Dood

Dit is een origineel persbericht.

Na het overlijden van een dierbare komt er veel op de nabestaanden af. Uitvaartverzorgers ondersteunen dit zoveel mogelijk. Monuta Nazorgservice is een nieuwe laagdrempelige aanvulling hierop: één telefoonnummer waar consumenten terecht kunnen met alle vragen na een overlijden.

Na het overlijden van een dierbare ontstaan allerlei vragen. Praktisch, administratief, maar ook emotioneel. Monuta geeft hier antwoord op met Monuta Nazorgservice. Dit is één telefoonnummer en email adres waar iedereen terecht kan met vragen na een overlijden. Het nummer (055) 527 42 56 is zeven dagen per week bereikbaar tussen 8.00 en 22.00 uur. Nabestaanden kunnen ook een email sturen naar [email protected]. Beide diensten zijn gratis.

Monuta vindt het belangrijk om nabestaanden in een moeilijke periode zoveel mogelijk bij te staan. Niet alleen voor en tijdens de uitvaart, maar ook erna. Er zijn veel zaken die geregeld moeten worden. Zaken die vragen oproepen. Hoe stel ik een verklaring van erfrecht op? Wat doen we met vaders hond? Is er een instantie die mij helpt dit verlies te verwerken? Hoe pak ik de draad weer op? Monuta Nazorgservice heeft antwoord op veel van deze vragen. Daarnaast werkt Monuta samen met professionele partners.

Monuta (www.monuta.nl) heeft al 85 jaar ervaring in het regelen en verzorgen van uitvaarten volgens de meest uiteenlopende, persoonlijke wensen. Dankzij een landelijk netwerk van uitvaartcentra en betrokken medewerkers die ruimte geven voor eigen ideeën rondom de uitvaart is elke uitvaart bij Monuta in vertrouwde handen. Monuta uitvaartverzekeringen worden verkocht via bijna 3.000 onafhankelijke verzekeringsadviseurs.

Links:

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen