St. Antonius Ziekenhuis kiest iGen4 van Xerox voor crossmediale DM-aanpak

Array

Met de aanschaf van een Xerox iGen4 digitale kleurenpers in combinatie met XMPie software, heeft het St. Antonius Ziekenhuis als eerste ziekenhuis in Nederland gekozen voor een totaaloplossing in Direct Marketing. Het ziekenhuis kiest hierbij voor een crossmediale, gepersonaliseerde aanpak. Door de iGen4 te combineren met FreeFlow Webservices kan het St. Antonius Ziekenhuis nu geheel zelfstandig haar relaties persoonlijk benaderen, zowel via het web als via geprinte mailingen.

Wenny Braam, afdelingshoofd Repro en Servicedesk bij het St. Antonius Ziekenhuis, licht de keuze verder toe: “De tendens in de printmarkt verschuift steeds meer van print naar crossmediale oplossingen. Wij zijn van mening dat juist de combinatie van print ondersteund door een digitaal middel, het meest doeltreffend werkt in de benadering van je doelgroep. Bovendien bevordert de software de efficiency van het interne proces. Denk bijvoorbeeld aan digitale inschrijvingen via het internet en aan databeheer voor naw-gegevens. Het St. Antonius Ziekenhuis kan met de volledige oplossing bijvoorbeeld haar jaarlijkse patienttevredenheidsonderzoeken doeltreffend en efficient inzetten. Ook kan de informatieverschaffing aan de 6000 medewerkers nu heel gericht worden ingezet.”

Het aantal afdrukken van het St. Antonius Ziekenhuis is sinds de samenwerking met Xerox in 2000 gegroeid van 12.000 afdrukken in kleur en 840.000 afdrukken in zwart-wit naar 2,2 miljoen in kleur en 4,8 miljoen zwart-wit. Daarmee is de repro van het St. Antonius Ziekenhuis uitgegroeid van een eenvoudige kopieerafdeling tot een professionele printshop. Omdat het St. Antonius zowel haar interne klanten (medewerkers) als externe doelgroepen (patienten en specialisten) graag persoonlijk aanspreekt, is gekozen voor een uitgebreide DM-oplossing met personaliseringsmogelijkheden. De iGen4 en de software bieden legio mogelijkheden om dat te doen.

-xxx-

Bijschrift bij foto: De nieuw iGen4 bij het St. Antonius Ziekenhuis, met daarvoor van links naar rechts Wenny Braam, Eric Born, Patrick van Walstijn en Michelle van Walstijn-de Bondt van het ziekenhuis en Dennis Moll van Xerox.

Over Xerox
Xerox Europe, de Europese organisatie van Xerox Corporation, levert een uitgebreide range aan Xerox producten, oplossingen en diensten, alsmede bijbehorende supplies en software. Het aanbod is met name gericht op een drietal marktsegmenten: kantoren van klein tot groot, de markt voor productieprinten en grafische omgevingen, alsmede dienstverlening, met inbegrip van advisering, systeemontwikkeling en beheer, en document outsourcing. Via ACS, a Xerox Company, dat in februari 2010 door Xerox is overgenomen, is Xerox ook in staat uitgebreide business process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data processing, HR benefits management, financiele ondersteuning en customer relationship management services voor commerciele en overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met 133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.

Xerox Europe heeft productievestigingen en logistieke vestigingen in Nederland, Ierland en het Verenigd Koninkrijk en een geavanceerd R&D centrum (Xerox Research Centre Europe) in Grenoble, Frankrijk. Voor meer informatie, ga naar www.xerox.com.

Xerox® en XEROX en Design® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Xerox® en XEROX en Design®, Xerox Nuvera®, DocuColor®, Mobile Express Driver zijn handelsmerken van, of in licentie gegeven aan Xerox in de Verenigde Staten en/of andere landen.

Redactie Medicalfacts/ Janine Budding

Ik heb mij gespecialiseerd in interactief nieuws voor zorgverleners, zodat zorgverleners elke dag weer op de hoogte zijn van het nieuws wat voor hen relevant kan zijn. Zowel lekennieuws als nieuws specifiek voor zorgverleners en voorschrijvers. Social Media, Womens Health, Patient advocacy, patient empowerment, personalized medicine & Zorg 2.0 en het sociaal domein zijn voor mij speerpunten om extra aandacht aan te besteden.

Ik studeerde fysiotherapie en Health Care bedrijfskunde. Daarnaast ben ik geregistreerd Onafhankelijk cliëntondersteuner en mantelzorgmakelaar. Ik heb veel ervaring in diverse functies in de zorg, het sociaal domein en medische-, farmaceutische industrie, nationaal en internationaal. En heb brede medische kennis van de meeste specialismen in de zorg. En van de zorgwetten waaruit de zorg wordt geregeld en gefinancierd. Ik ga jaarlijks naar de meeste toonaangevende medisch congressen in Europa en Amerika om mijn kennis up-to-date te houden en bij te blijven op de laatste ontwikkelingen en innovaties. Momenteel ben doe ik een Master toegepaste psychologie.

De berichten van mij op deze weblog vormen geen afspiegeling van strategie, beleid of richting van een werkgever noch zijn het werkzaamheden van of voor een opdrachtgever of werkgever.

Recente artikelen